GTG Oslo tirsdag 10. april

Adamskater du er rå til å skrive, flott sammendrag!! Du må du ha deg en PO i 42mm som beater, så en 3572 eller 3573 tilhverdags og til slutt en railmaster til de finere sammenhenger. Da har du den originale omegatrioen i nyere versjoner. En ekte Omegist.

Vi må ha flere GTG!!

Mye bra bilder, ser ut som det skjedde mye gøy før klokken 22 også.

Da jeg dukket opp var de fleste så langt ned i flasken at jeg kun hørte ett og annet ord om kommunisme og politikk mellom hikkene :p

Pokker, hadde bare alle rotorene gått like fint som på Aquanauten, fantastisk flott klokke.

Ser ut som det der har vært en superknall kveld, dette skal jeg bli med på neste gang garantert! Alle de klokkene:eek::eek::eek::D

Mye bra bilder, ser ut som det skjedde mye gøy før klokken 22 også.

Da jeg dukket opp var de fleste så langt ned i flasken at jeg kun hørte ett og annet ord om kommunisme og politikk mellom hikkene :p

Pokker, hadde bare alle rotorene gått like fint som på Aquanauten, fantastisk flott klokke.

Jeg tror vi var 15-16 stk på det det værste ;)

Disse som jobbet der bare holdt seg på hode ehhehehehhehehehhehehehehhe

Det var bra liv.. Innmari synd at det ble tatt på en dag der flere skulle jobbe dagen etter... En lørdags ettermiddag kunne medført lengere klokke interesse og diverse andre Aktiviteter (type snaps og drinken)...

Jeg foreslår at vi tar neste GTG på Blaze Go Go Bar... ;) ;) ;)

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Jeg foreslår neste gtg blir tatt i dagslys - umulig å se alle kule skiftninger i skiver og detaljer der inne. Som dere ser på mitt material så gikk det ikke helt greit å ta bilder heller :)

Men så er vi kanskje litt lyssky?

Hehe, da tar ikke jeg med mange klokker.. Skjønner du liker andre ting en klokker Jacek! Me too.

Da er det vel greit og gå uten klokke :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Jeg tror ikke jeg er den eneste her som liker damer... ;) ;) ;)

Jeg foreslår neste gtg blir tatt i dagslys - umulig å se alle kule skiftninger i skiver og detaljer der inne. Som dere ser på mitt material så gikk det ikke helt greit å ta bilder heller :)

Men så er vi kanskje litt lyssky?

Jeg må si meg litt enig deg det var langt i fra idelt lys der til og fotografere. Og man kunne garantert klart og se bedere detaljer i dagslys. (lumen, detaljer, finish) bla bla...

Så det du sier er at Go Go Bar Rykker???

;) :D

Ser litt for meg klokke gtg på Blaze, damene danser rundt, men alle sitter å ser ned på bordet og bytter på å prøve de forskjellige klokkene.
Å gud forby hvis en av damene dulter til bordet..

Go go Bar dagtid, der har du syke saker :)

Uansett mørkt nedi kjelleren.:( Dessuten tror jeg et lass med flotte klokker hadde ruinert retningssansen til samtlige golddiggere på stedet. "Lapdance for you, double price baby". Misforstå meg riktig, jeg er med på Blaze, men ikke med mer enn klokken jeg har på armen. :mrgreen:

Irriterer meg at jeg ikke fikk vært med! Var siste kveld med innspurt på oppussing av Tiger Moth. Ny radio og transponder installert, og dette måtte testes før flyet ble kjørt ned til Rakkestad for årlig kontroll og montering så det blir flyvedyktig igjen.

Neste gang skal jeg virkelig bli med!