GTG-Oslo

Er interessert i GTG, håper det blir noe av den hos Tidemann. Skal gjøre mitt beste for å være med, kun mandager er uaktuelt for meg.
 
I`m in!

Vet ikke hvordan det ble med tidemann, men uansett... Så lenge det ikke krasjer med skole eller jobb kommer jeg! :mrgreen:
 
Intresse finnes :)
Som aktivitet har vi, med noenlunde oversikt på oppmøtende (kontakt på PM) kunnet holde av bord på noen av byens spisesteder og gjort det enkelt og greit der.
 
Jeg er interessert! Hadde håpet det ble noe av Tideman GTG som det var snakk om før jul.. men har heller ikke hørt noe mer om dette, og nå finner jeg heller ikke denne tråden i farta.

Vet ikke når du evt. tenkte, men for å begynne så kaster jeg ut en dato: Torsdag 23.jan kl. 19:30.
 
Jeg er interessert! Hadde håpet det ble noe av Tideman GTG som det var snakk om før jul.. men har heller ikke hørt noe mer om dette, og nå finner jeg heller ikke denne tråden i farta.

Vet ikke når du evt. tenkte, men for å begynne så kaster jeg ut en dato: Torsdag 23.jan kl. 19:30.
Der traff du den ene datoen i januar jeg ikke kan. Lønningspilsen er hellig. :cool:

Slenger ut et alternativ. Onsdag 22.jan? Eventuelt torsdag 30.jan dersom torsdag er best.
 
Veldig klar for et Oslo-GTG! Hvem var det som hadde kontakt med Tidemann ang GTG der?

Torsdag-Søndag passer best for min del :)
 
Onsdag 29. Januar føler jeg er en god dato.

1900 på en restaurant i byen hadde vært flott.

Dette med forbehold om vi ikke får noe til hos TIDEMANN!
 
Please ikke 29. Bursdagen til dama! Ikke sjans for at jeg kan stikke på "nerdete klokke gathering" istedet for å lage middag og koooze med dama.. ;)
 
Please ikke 29. Bursdagen til dama! Ikke sjans for at jeg kan stikke på "nerdete klokke gathering" istedet for å lage middag og koooze med dama.. ;)

Dette løser vi uten problemer. Du kan få en bekreftelse fra Politiet om at du er slått ned og ranet og har tilbrakt kvelden på legevakten. Legeattest følger også med, og i den står det at du var ute av stand til å gjøre rede for deg/ringe hjem.

Så skal du se at du får service når du kommer hjem utpå morrakvisten ;)
 
Please ikke 29. Bursdagen til dama! Ikke sjans for at jeg kan stikke på "nerdete klokke gathering" istedet for å lage middag og koooze med dama.. ;)

Dette løser vi uten problemer. Du kan få en bekreftelse fra Politiet om at du er slått ned og ranet og har tilbrakt kvelden på legevakten. Legeattest følger også med, og i den står det at du var ute av stand til å gjøre rede for deg/ringe hjem.

Så skal du se at du får service når du kommer hjem utpå morrakvisten ;)

Alternativt legger vi gtg-en hjemme hos @GCSJ. Tror det kan bli hyggelig, jeg.
 
Redigert av en moderator:
Dette løser vi uten problemer. Du kan få en bekreftelse fra Politiet om at du er slått ned og ranet og har tilbrakt kvelden på legevakten. Legeattest følger også med, og i den står det at du var ute av stand til å gjøre rede for deg/ringe hjem.

Så skal du se at du får service når du kommer hjem utpå morrakvisten ;)

Alternativt legger vi gtg-en hjemme hos @GCSJ. Tror det kan bli hyggelig, jeg.

Fantastisk forslag gutter!! Hvem sørger for den blåveisen så det virkelig blir troverdig?? ;)
Dama er relativt drittlei det klokkehysteriet mitt, så hun har sikkert ikke noe i mot en gjeng med karer av samme ulla som ramler inn i stua.
Tror jeg heller inviterer litt nærmere sommer'n til grillings og klokkesnakk på takterrassen :)

EDIT: Når dama ikke er hjemme selvfølgelig!
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk forslag gutter!! Hvem sørger for den blåveisen så det virkelig blir troverdig?? ;)
Dama er relativt drittlei det klokkehysteriet mitt, så hun har sikkert ikke noe i mot en gjeng med karer av samme ulla som ramler inn i stua. Tror jeg heller inviterer litt nærmere sommer'n til grillings og klokkesnakk på takterrassen :)

Hæ? er dama di lei av klokkehysteriet ditt? Fruen min bare ELSKER det ...NOT. Tror nok vi er i rimelig samme båt her heile gjengen. Men, jeg har (forutsetter jeg selv) en passe grei kvote med good will om dagen, da fruen er på husmorferie i Thailand, og jeg er hjemme med unger, jobber og pusser opp kjøkkenet. Så, hun kan jo forsøke seg med en veto ifm en GTG i slutten av Januar, ain´t happening.