Der traff du den ene datoen i januar jeg ikke kan. Lønningspilsen er hellig.Jeg er interessert! Hadde håpet det ble noe av Tideman GTG som det var snakk om før jul.. men har heller ikke hørt noe mer om dette, og nå finner jeg heller ikke denne tråden i farta.
Vet ikke når du evt. tenkte, men for å begynne så kaster jeg ut en dato: Torsdag 23.jan kl. 19:30.
Please ikke 29. Bursdagen til dama! Ikke sjans for at jeg kan stikke på "nerdete klokke gathering" istedet for å lage middag og koooze med dama..
Please ikke 29. Bursdagen til dama! Ikke sjans for at jeg kan stikke på "nerdete klokke gathering" istedet for å lage middag og koooze med dama..
Dette løser vi uten problemer. Du kan få en bekreftelse fra Politiet om at du er slått ned og ranet og har tilbrakt kvelden på legevakten. Legeattest følger også med, og i den står det at du var ute av stand til å gjøre rede for deg/ringe hjem.
Så skal du se at du får service når du kommer hjem utpå morrakvisten
Dette løser vi uten problemer. Du kan få en bekreftelse fra Politiet om at du er slått ned og ranet og har tilbrakt kvelden på legevakten. Legeattest følger også med, og i den står det at du var ute av stand til å gjøre rede for deg/ringe hjem.
Så skal du se at du får service når du kommer hjem utpå morrakvisten
Alternativt legger vi gtg-en hjemme hos @GCSJ. Tror det kan bli hyggelig, jeg.
Fantastisk forslag gutter!! Hvem sørger for den blåveisen så det virkelig blir troverdig??
Dama er relativt drittlei det klokkehysteriet mitt, så hun har sikkert ikke noe i mot en gjeng med karer av samme ulla som ramler inn i stua. Tror jeg heller inviterer litt nærmere sommer'n til grillings og klokkesnakk på takterrassen