GTG-Oslo

Dette løser vi uten problemer. Du kan få en bekreftelse fra Politiet om at du er slått ned og ranet og har tilbrakt kvelden på legevakten. Legeattest følger også med, og i den står det at du var ute av stand til å gjøre rede for deg/ringe hjem.

Så skal du se at du får service når du kommer hjem utpå morrakvisten ;)

Kjenner ikke du noen leger med en dør stående oppe som kan hjelpe med dette?

Satser på at det blir noe hos tidemann, også kanskje en matbit etterpå?

Nå er det to tråder om Oslo-gtg. Tidemann-tråden og denne. Skal kreftene samles i én tråd? Vanskelig for en gammel mann å følge med på hva som skjer hvor.

Har lagt ut svar fra Tidemann nå. Ut fra svaret tror jeg fort kan gå litt tid før de er klare til å ha noe dere....

Jeg er på Gardermoen fra 20 - 26 januar. Hadde vært ekstremt kjekt å få til en GTG i denne perioden! Er ledig fra ettermiddagen frem til 22 ca :)

Har lagt ut svar fra Tidemann nå. Ut fra svaret tror jeg fort kan gå litt tid før de er klare til å ha noe dere....

Har generelt et inntrykk av at de har det litt travelt om dagen, så jeg tror egentlig vi med ganske stor trygghet kan si at det ikke blir noe der i Januar ihvertfall.. Men det er jo bare en god unnskyldning for å arrangere noe selv ;)

Hæ? er dama di lei av klokkehysteriet ditt? Fruen min bare ELSKER det ...NOT. Tror nok vi er i rimelig samme båt her heile gjengen. Men, jeg har (forutsetter jeg selv) en passe grei kvote med good will om dagen, da fruen er på husmorferie i Thailand, og jeg er hjemme med unger, jobber og pusser opp kjøkkenet. Så, hun kan jo forsøke seg med en veto ifm en GTG i slutten av Januar, ain´t happening.

DET kan jeg love deg.. :mad: hehe..

Viktig å være taktisk med timing når man skal foreslå sånt.
Driver fortsatt å venter på at hun skal ut en kveld så jeg får huset alene og kan ta meg god tid til gromme bilder av unboxing.. :)

Redigert:
Da sier vi det slik at noen tar ansvar og snakker med Tidemann, slik at vi kan ha GTG der, og middag senere.

Jeg stemmer for middag "hos Thea" - på skillebekk :)

HVEM TAR ANSVAR FOR Å FÅ TIL NOE MED TIDEMANN? :)

Kan ikke den som startet dialogen med Tidemann bare fortsette.

Med tanke på Hos Thea - hvordan ligger det til rette for GTG der? Litt stivt, kanskje? Eller har jeg ikke fått med meg at GTG skal arrangeres på lukket avdeling et annet sted?

Kan ikke den som startet dialogen med Tidemann bare fortsette.

Med tanke på Hos Thea - hvordan ligger det til rette for GTG der? Litt stivt, kanskje? Eller har jeg ikke fått med meg at GTG skal arrangeres på lukket avdeling et annet sted?

Ser jo ikke ut som det blir noe med Tidemann med det aller første. Forøvrig må jeg si meg enig i at Hos Thea kanskje virker litt stivt for en GTG.. Men kanskje det bare er meg :confused:

Theatercafeen eller Annen Etage? :p

Neida...

men noe cafe-aktig er vel kanskje mer passende? Blir ikke middag på meg om jeg blir med uansett tror jeg .

Støtter Bristol 100%.

Kommer bare med et til et; Frognerseteren restaurant? (cafe delen)

Store bord, god mat, og lett med parkering.

Om det eventuelt er ønskelig burde det vel være mulig å reservere eget rom!?

Redigert:
Er det en god idé å fastsette både dato og sted i offentlig forum da? Blir jo fort en del verdier til stedet og et attraktivt tyverimål.

Er det en god idé å fastsette både dato og sted i offentlig forum da? Blir jo fort en del verdier til stedet og et attraktivt tyverimål.

Tenkte på det samme.. Mulig det bare er vi som er paranoide ;)

Jeg stemmer for 22. eller 23. (Ja, så var det det med åpent forum da.. :D)

Jeg tror nok det er viktigere for dere å fastsette en dato, så får heller lokasjon bli sendt rundt på PM. Er nå tross alt dato folk må ta utgangspunkt i om det passer eller ikke, neppe om det blir arrangert i sentrum eller på Frogner. Mine 2 cent:D

Jeg reiser på én ukes ferie og kommer tilbake fredag 24. Alt etter det er ønskelig :)

Alle mine klokker er forsikret, så det går fint. Haha :p

Mye paranoia her ja. På en god måte, altså :)

Det gleder meg å se at noen begynner å tenke sikkerhet, avtal dato og klokkeslett åpent, og sted på PM. Det skal ikke så store summer til før en GTG blir interessant for personer vi ikke ønsker på en GTG.
Tom