GTG-Oslo

Medlem
22. jan. 2014
Sted
København
Hei og hopp!

Nå som sikkert mange begynner å komme i feriemodus og alle som studerer andre steder er tilbake på ferie, er det kanskje dags for en GTG? Jeg har aldri arrangert eller deltatt på en slik sammenkomst, så usikker på om det er lurt at jeg er initiativtager, men dersom noen vil gi meg noen guidelines, så kan jeg sikkert dra igang noe! :)

Tentativt tenker jeg en lav-terskel GTG, hvor det er mulighet for å få noe i glasset og kanskje en liten matbit dersom det skulle være av interesse.
Har selv klart å tenke ut at det er lurt at man kan ha det et sted hvor folk føler seg konfortabel med å vise frem sine godsaker, uten å måtte tenke på uhederlige mennesker, så lurte litt på hvor det har blitt arrangert tidligere? (Denne, og annen informasjon er kanskje lurt å ta over PM?)

Dersom noen av veteranene som har arrangert dette mange ganger før, ønsker stafettpinnen, er det også no stress!

Innspill? :)

Egentlig kreves det ikke noe mer enn det du allerede har vist, nemlig initiativ. :)

Finn gjerne fram til et sted hvor man kan sitte noe skjermet fra resten av de besøkende.
Sikkerhet har vært nevnt.
Videre kommunikasjon pr PM er smart.

Lykke til!

• Liker
Reaksjoner: Preacher