Ikke alle som er lokalkjente, men jeg har fått Tom fra Urmaker Thorbjørnsen her i Stavanger til å stå for et urmakerfaglig innslag. Urmaker Thorbjørnsen har vært på listen over landets mestselgende Omega-forhandlere i flere år, og har nå utvidet sortimentet til også å gjelde Concord. Innholdet i innslaget får Tom og jeg koke litt på, men det er åpenbart at han har mye snop å vise frem. Hvor mye han tar med, kommer an på hvor trygge omgivelser vi klarer å skaffe. Det jobbes med saken!
Håper jeg tar feil, men dersom Tom er den lite servicemindede fyren jeg, og flere andre, har møtt hos Urmaker Thorbjørnsen, kan vi vel være åpne for andre innslag?
Enda en grunn til å besøke oljebyen. Ble meget tent på å teste barbersjappa som nettopp ble omtalt her inne.
Blir med hvis det passer.
Klart vi er åpne for andre innslag. Ikke på bekostning av Tom, for det vil blir for dumt nå, men gjerne flere fagfolk. Kanskje noen med kontakter hos Lervig kan lokke noen hit?
Den ang. barbering gikk jeg glipp av, husker du tråden? Eller ble det nevnt at også herrene kan få sin brasilianer i vestlandets korrekte hovedstad?