GTG Stavanger 2013!

Medlem
11. jan. 2010
Sted
Stavanger
Starter med en tråd, så får vi se hva vi får til :)

Av innlysende sikkerhetsmessige grunner, holder vi lokaliseringsdebatten på PM. Jeg kan godt stå som koordinator for dette.

Redigert:
Hvis dere får til noe stort om et par mnd, og har ønske om det, så er det slettes ikke umulig at vi langveisfarende kan få spart opp en sum slik at vi kan hive oss på... kanskje...:rolleyes:

Aner ikke hva du mener er stort, men vi trenger nok noen måneder på oss... Hadde vært snasent med et faglig innslag også, så da trenger vi nok litt tid. Men uansett ser jeg ikke for meg å sjekke bostedsadresser i inngangen, så horologer fra alle kanter av fjøla er hjertlig velkomne :)

Hold meg gjerne oppdatert på om om dette. Har slekt der borte, så enkelt å stikke over på visitt:)

Slik det ser ut for meg så blir det jobbing i området noen måneder framover. Så hvis det passer så er jeg gjerne med. :D

Enda en grunn til å besøke oljebyen. Ble meget tent på å teste barbersjappa som nettopp ble omtalt her inne. ;)
Blir med hvis det passer.:cool:

Ikke alle som er lokalkjente, men jeg har fått Tom fra Urmaker Thorbjørnsen her i Stavanger til å stå for et urmakerfaglig innslag. Urmaker Thorbjørnsen har vært på listen over landets mestselgende Omega-forhandlere i flere år, og har nå utvidet sortimentet til også å gjelde Concord. Innholdet i innslaget får Tom og jeg koke litt på, men det er åpenbart at han har mye snop å vise frem. Hvor mye han tar med, kommer an på hvor trygge omgivelser vi klarer å skaffe. Det jobbes med saken!

Ikke alle som er lokalkjente, men jeg har fått Tom fra Urmaker Thorbjørnsen her i Stavanger til å stå for et urmakerfaglig innslag. Urmaker Thorbjørnsen har vært på listen over landets mestselgende Omega-forhandlere i flere år, og har nå utvidet sortimentet til også å gjelde Concord. Innholdet i innslaget får Tom og jeg koke litt på, men det er åpenbart at han har mye snop å vise frem. Hvor mye han tar med, kommer an på hvor trygge omgivelser vi klarer å skaffe. Det jobbes med saken!

Håper jeg tar feil, men dersom Tom er den lite servicemindede fyren jeg, og flere andre, har møtt hos Urmaker Thorbjørnsen, kan vi vel være åpne for andre innslag?

Redigert:
Håper jeg tar feil, men dersom Tom er den lite servicemindede fyren jeg, og flere andre, har møtt hos Urmaker Thorbjørnsen, kan vi vel være åpne for andre innslag?

Klart vi er åpne for andre innslag. Ikke på bekostning av Tom, for det vil bli for dumt nå, men gjerne flere fagfolk. Kanskje noen med kontakter hos Lervig kan lokke noen hit?

Redigert:
Enda en grunn til å besøke oljebyen. Ble meget tent på å teste barbersjappa som nettopp ble omtalt her inne. ;)
Blir med hvis det passer.:cool:

Den ang. barbering gikk jeg glipp av, husker du tråden? Eller ble det nevnt at også herrene kan få sin brasilianer i vestlandets korrekte hovedstad? :eek:

Klart vi er åpne for andre innslag. Ikke på bekostning av Tom, for det vil blir for dumt nå, men gjerne flere fagfolk. Kanskje noen med kontakter hos Lervig kan lokke noen hit?

Helt enig, det er like mange meninger om butikkene som antall kunder + 25% siden de som er misfornøyd ikke vil gi opp. Butikken anbefales.

Den ang. barbering gikk jeg glipp av, husker du tråden? Eller ble det nevnt at også herrene kan få sin brasilianer i vestlandets korrekte hovedstad? :eek:

Her kan vi herrer få brasiliansk ja- en idé for vorspiel-aktivitet? ;)
Har aldri prøvd, men jeg fikk meg en vekker av fruen til jul.........en pakke med voks-pads!! Hennes høflige tilbud om å hjelpe til med voksingen, har vennlig men bestemt blitt avslått så langt!

Jeg blir med om datoen passer - og om mitt nærvær er ønskelig.

En av mine eks-koner bor der borte så jeg får holde kortene tett til brystet i forhold til tidspunktet...

Redigert: