Hehe! Du har fått med deg at jeg er en traver på byen ja?! Sist jeg var på byen, var Stavanger stor på hermetikk! Mulig noen andre bør ta på seg det utenom-klokkelige
Da ser det ut til at GTG faller på helgen i uke 17, 27-28. april. Vi håper å få låne lokalene fra sist GTG her i byen, med bevertning fra Ostehuset. Sentralt, og greit for innkomne gjester med hoteller i fleng i nærheten, og byens natteliv utenfor døra
Det viser seg at den angjeldende dato er en konfirmasjonshelg- jeg har nå selv mottatt invitasjon til konfirmasjon den helgen. En utsettelse av GTG ligger i luften....
...da er jeg bekreftet på gjestelisten til en konfirmasjon utenbys angjeldende helg. Jeg er lite motivert til å stå som arrangør for et arrangement jeg selv ikke kan delta på, så med mindre en annen kan overta kjeppen, avlyses GTG 27.04.13.
@Tore Jeg har foreløbig ikke oversikt nok til å sette noen ny dato- april går ut, mai er vel et reint h*****for de fleste, og juni- før sankthans i så fall (ferietid etter....) MEN klart vi finner en ny dato!!