GTG Stavanger 2013!

Om jeg klarer å holde av datoen og det passer i forhold til studiet, så ser jeg ikke bort i fra at jeg tar turen til hjembyen:)

Om dette blir så sent på våren at temperaturen er anstendig, så kunne jeg hoppet på Kawaen og tatt turen. Det hadde vært stas!

Om dette blir så sent på våren at temperaturen er anstendig, så kunne jeg hoppet på Kawaen og tatt turen. Det hadde vært stas!

Jeg for min del har et ønske om å se på bortsiden av påsken i alle fall. Men jeg er, som mange har forstått, relativt fleksibel ;)

Hvis det skulle passe seg sånn, og ingen setter seg imot, kunne jeg godt tenke meg å hilse på folket i sør og klokkene deres :)

Da ser det ut til at GTG faller på helgen i uke 17, 27-28. april. Vi håper å få låne lokalene fra sist GTG her i byen, med bevertning fra Ostehuset. Sentralt, og greit for innkomne gjester med hoteller i fleng i nærheten, og byens natteliv utenfor døra :)

Fint om interesserte meldte meg på PM.

Redigert:
Da har jeg fått med meg at disse er påmeldt:

Tore
ErikR
hanse
Fosen med forbehold
DoDe (du er forpliktet!) ;)
Hopalong med forbehold
Uju
kasmir
Rødland med forbehold
Thomas

Redigert:
Da har jeg oppdatert listen over påmeldte, med og uten forbehold:

Tore
ErikR
hanse
Fosen med forbehold
DoDe (du er forpliktet!)
Hopalong med forbehold
Uju
kasmir
Rødland med forbehold
Thomas

Det viser seg at den angjeldende dato er en konfirmasjonshelg- jeg har nå selv mottatt invitasjon til konfirmasjon den helgen. En utsettelse av GTG ligger i luften.... :(

...da er jeg bekreftet på gjestelisten til en konfirmasjon utenbys angjeldende helg. Jeg er lite motivert til å stå som arrangør for et arrangement jeg selv ikke kan delta på, så med mindre en annen kan overta kjeppen, avlyses GTG 27.04.13.

Blir det en ny dato litt senere eller er det helt avlyst?

Blir det senere kan jeg jo forhåpentligvis hive meg på MCen uten å komme frem som frysevare også :)

@Tore Jeg har foreløbig ikke oversikt nok til å sette noen ny dato- april går ut, mai er vel et reint h*****for de fleste, og juni- før sankthans i så fall (ferietid etter....) MEN klart vi finner en ny dato!!

Redigert av en moderator:
GTG må man jo kunne få til :) Jeg er med, så snart en dato foreligger :) Kan muligens sørge for lokaler, dersom det er behov.

Kan vi ikke ha det på en ukedag? Da krasjer det ikke med konfirmasjon og andre helgeaktiviteter.

En torsdagskveld er jo gunstig. Så kan vi stikke bort på Kardinalen etterpå å ta noen øl, og kanskje en dram :)