GTG Stavanger sommer 2014

Når passer det for deg?

• Antall stemmer
    7
Begge passer, så da unnlater jeg å stemme. Begge har forresten to kvartfinaler også. Finner vi rette puben kan vi kombinere øl, fotball og klokker. Kan det bli bedre….? :rolleyes::eek:

Vi reiser på ferie 4 juli, så det passer desverre dårlig.

Torsdag 3 juli derimot... :mrgreen:

Uff. Her var det mye forfall, gitt.

Undertegnede også. Tenkte meg en tur til Sandnes i begynnelsen av juli, men nå blir det ferie med dattera på fem i stedet for.

Kos dere! Med neste gang.

Ferien i år blir litt spontan, alt etter når vi får levert ny bil. Om jeg er hjemme blir jeg med, og da er det samme hvilken dag det blir.

Tja, jeg er forsåvidt med på to på rappen jeg, så sant ferieplanen tillater det, men helt greit om vi heller prøver å samle flere.

Det har dukket opp litt diverse ting i privatlivet, så jeg kan faktisk ikke stille heller. Skal vi prøve å få til noe når folk er kommet hjem fra ferie etc?

Beklager veldig.....

Det har dukket opp litt diverse ting i privatlivet, så jeg kan faktisk ikke stille heller. Skal vi prøve å få til noe når folk er kommet hjem fra ferie etc?

Beklager veldig.....

Passer bra for meg. Jeg reiser tilbake til Bergen rett før andre helgen i august, så de fleste datoene før dette skal passe med forbehold.

Jeg skulle også til å avlyse lørdagen for min del, fredagen kan jeg fremdeles delta (dog uten klokkepils...), men jeg må reise på lørdag så den utgår.

Kanskje noe etter ferien er greiere, som du sier. Men om det blir noe av på fredag deltar jeg.

La oss ta det etter ferien. Jeg driver og styrer med boligkjøp/endringsordre midt i alle andres ferie, og det er en tidstyv uten sidestykke også på kveldstid.

Jeg ser også nå at denne helgen ble vanskelig, så jeg er glad for utsettelse. Håper vi får med flest mulig på evt ny dato. Mange entusiaster i Stavangertraktene (og klokkene deres) jeg ikke har truffet enda. Bare ikke legg ny dato til VM på Hafjell.... :eek: (6.-7. sept)