GTG Stavanger

Medlem
22. feb. 2013
Sted
Sørvest
Prøver å lodde stemningen for en GTG i Stavanger ila høsten. Hvis det er av interesse kan jeg legge ut en undersøkelse for å finne en dato som passer for flest mulig. Håper dette er av interesse for mine medasylanter! :)

Er det noen minimum antall poster for å delta? ;)
Høres spennende ut, jeg er med om jeg kan, litt etter hvilken dato det havner på.

Bra at det er interesse! Er det noen uker/datoer som er mer aktuelle enn andre? Ukene Frode nevner skal fungere fint for meg.

sånn det ser ut nå er det uke 37(Ved unntak av mandagen såklart;) & 38 som passer meg best, men dette endres plutselig :)

Jeg kan hver man-tors fra 11. sept. - 03. okt (bortsett fra mandag 16. sept da slikker jeg vinduene i London).

Bra dere tar opp tråden igjen. Nå er det like før Teslaen min kommer, så da skal det bli en FRYD å fly lavt ned til Stavanger uten å betale bensin, bom eller ferjer. Det blir mer penger i klokkekassen til gnetapungen ;) Har ventet lenge på Stavanger-GTG nå. Håper det blir en helg jeg kan (dvs ikke uke 37 og 38).

Bra dere tar opp tråden igjen. Nå er det like før Teslaen min kommer, så da skal det bli en FRYD å fly lavt ned til Stavanger uten å betale bensin, bom eller ferjer. Det blir mer penger i klokkekassen til gnetapungen ;) Har ventet lenge på Stavanger-GTG nå. Håper det blir en helg jeg kan (dvs ikke uke 37 og 38).

Kanskje jeg bør være med som kartleser :)
@Tore

Redigert av en moderator:
Det ser ut som de har mulighet en plass mellom uke 37 og 41 (med noen unntak). Jeg kan få opp en meningsmåling, så blir det lettere å få en oversikt.

Først: Takk til @Rødland for arrangementet og godt initiativ. Vi ble det dessverre ikke mer enn fem stykker - litt mange avbud. Slik vi satt var det litt vanskelig å fotografere, så jeg vet ikke om det ble tatt mange bilder. Jeg tok bare ett, og det var av mine egne ur før jeg skulle kjøre hjemmefra:

4AB69ADD-FF23-444E-96A2-AFB6D5BAE8DC-5637-0000040C46BB9C65_zps9043f98a.jpg

Redigert av en moderator: