GTG Stavanger

Medlem
15. juli 2009
Har vært litt snakk om en ny GTG Stavanger i diverse tråder, så tenkte vi kan samle dette i èn tråd.

Vil gjerne se hvor mange som kunne tenke seg å bli med. Siden vi er få personer fra Rogaland her inne, så hadde det vært best om vi kunne blitt enige om en dato i god tid i forveien.

Gjerne kom med forslag til hvor vi kan hoste dette spetakkelet ;)

Jeg er med på den. Jeg er er opptatt hele september. Hva med søndag 22. august?

Den dagen passer ikke for meg :( Men, slik vil det jo alltid være... At det ikke passer for en eller annen. Men, for min del; når som helst etter den 23. :)

22 august kan kanskje la seg gjøre for min del, men uken etter hadde kanskje vært bedre - evt sept.
Fikk jo ikke vært med forrige gang så det hadde vært artig å fått det til å klaffe.

Hva med å ta det i en ukedag etter 23. august?

Bestille et lukket selskap en plass. Tar vi evt en middag før klokkene dras frem? :)

Ser ut som uansett hvilken dato vi avtaler dette så vil det ikke passe for alle desverre. Hva synes folket; skal vi ta søndag 22 august, eller skal vi vente til ut på høsten?

Jeg anbefaler at vi avventer GTG til høsten, og sikrer oss mest mulig deltakere.

Ser ut som uansett hvilken dato vi avtaler dette så vil det ikke passe for alle desverre. Hva synes folket; skal vi ta søndag 22 august, eller skal vi vente til ut på høsten?

Jeg anbefaler at vi avventer GTG til høsten, og sikrer oss mest mulig deltakere.

Søndag 22. passer, som sagt, ikke for meg, så jeg stemmer for å ta det litt senere :)

22 aug er dagen jeg drar hjem fra amsterdam, så det blir nok litt for sent ute på kvelden:p

Hva med å vente til litt uti september? Da bør vel de aller fleste ha kommet til ro etter sommerferie og så videre (meg inkludert :p)

Vi burde finne en passende dato i september!

Dog virker det som noen må ta litt inititiv her da det ser ut som det bestandig er noen som ikke kan:(
Jeg har ikke vært medlem spesielt lenge og kjenner ingen så at jeg skulle ta den rollen blir litt "rart".

Kan vi derimot ikke enes om rammene rundt? F. eks om vi skal leie/ordne middag med eget lokale? Jeg vet at Harbour Cafe Stavanger har et konferanserom man kan leie (bedrifter pleier å arrangere kort konferanse før middagen serveres). Dette er jo ypperlig da vi kan prate/se ur i privat rom! Maten der er også grei nok.

Hvis vi blir 5-10stk vil jeg anta at prisen ikke blir gær'n. Med middag og alt burde det ikke bli mer enn 1000 lappen stykket.

Andre forslag?

Det hadde uansett vært utrolig festlig å treffe likesinnede og nyte fine klokker i en rolig atmosfære!!

erik

Vi burde finne en passende dato i september!

Dog virker det som noen må ta litt inititiv her da det ser ut som det bestandig er noen som ikke kan:(
Jeg har ikke vært medlem spesielt lenge og kjenner ingen så at jeg skulle ta den rollen blir litt "rart".

Kan vi derimot ikke enes om rammene rundt? F. eks om vi skal leie/ordne middag med eget lokale? Jeg vet at Harbour Cafe Stavanger har et konferanserom man kan leie (bedrifter pleier å arrangere kort konferanse før middagen serveres). Dette er jo ypperlig da vi kan prate/se ur i privat rom! Maten der er også grei nok.

Hvis vi blir 5-10stk vil jeg anta at prisen ikke blir gær'n. Med middag og alt burde det ikke bli mer enn 1000 lappen stykket.

Andre forslag?

Det hadde uansett vært utrolig festlig å treffe likesinnede og nyte fine klokker i en rolig atmosfære!!

erik

Stemmer for denne.:D
Hva med en ukedag i uke nr. 36 eller 37?