GTG Stavanger

Det var en hyggelig kveld, med mye flott å se. Fint at vi også kunne bidra med samtalemne for de øvrige gjestene i lokalet - da jeg gikk hørte jeg de (forøvrig ganske søte) damene ved bordet like før trappen forsøke å diskutere seg frem til hva vi egentlig holdt på der inne. Jeg antar blitzlysene ikke gjorde forvirringen mindre. Forøvrig har jeg erklært til familien at siden jeg nå har holdt i en milsub skal jeg ikke vaske hendene igjen før jeg har en slik selv. Jeg møtte ikke full forståelse.

Gratulerer med et vel gjennomført GTG! :D

Ser flere godbiter som jeg gjerne skulle fått sett nærmere på....:cool:

Meg bekjent har det nå vært gjenomført GTG'er i Oslo, Bergen og nå Stavanger....who's next?

Takk for at dere delte bilder med oss andre på Tidssonen.

Forøvrig har jeg erklært til familien at siden jeg nå har holdt i en milsub skal jeg ikke vaske hendene igjen før jeg har en slik selv. Jeg møtte ikke full forståelse.

Det kan jeg ikke forstå.... Hva var det de reagerte på? :confused:

Det var mange rare blikk inn i "buret" mens vi holdt på.
Særlig når døren stod oppe.

Noen som tør tippe hvor mange kroner som lå på bordet!?:cool:

Fint at vi også kunne bidra med samtalemne for de øvrige gjestene i lokalet - da jeg gikk hørte jeg de (forøvrig ganske søte) damene ved bordet like før trappen forsøke å diskutere seg frem til hva vi egentlig holdt på der inne. Jeg antar blitzlysene ikke gjorde forvirringen mindre.

Hahaha...! Kan tenke meg folk var nysjerrige ja :p

Noen som tør tippe hvor mange kroner som lå på bordet!?:cool:

Nærmere millionen?

Takk for treffet gutter. Artig å kunne prate klokker til noen som ikke møter deg med hoderyst.
Mye flotte ur som jeg lenge har hatt lyst til å tafse på. Det frister til gjentagelse.

Takk for at dere delte GTG opplevelsen, både i bilder og tekst:)
Så helt supert ut, og utrolig imponerende "table shot";)
Får litt abstinenser.Rykker litt i foten min for å prøve å få til en tidssonen GTG her på Østlandet.

Takk for at dere delte GTG opplevelsen, både i bilder og tekst:)
Så helt supert ut, og utrolig imponerende "table shot";)
Får litt abstinenser.Rykker litt i foten min for å prøve å få til en tidssonen GTG her på Østlandet.

+1!