GTG Trondheim

Redigert av en moderator:
Ja

Hei

Så denne litt sent, men joda, jeg er med så lenge tidspunkt passer... Passer ikke 12-13 mai eller etter 29. mai..

Mvh
Jalla

Heisann

Jeg tar over stafettpinnen etter @MrFinale sitt flotte initiativ om en GTG :)
Jeg kan stille med lokale (møterom på jobben). Da kan det dessverre ikke nytes alkohol, men kaffe av ulike varianter kan jeg byde på ;)
Om noen har innvendinger til et møterom som treffsted bes komme med alternative forslag til hvor vi kan samles.

Uke 20 er jeg selv bortreist og har etter det ingenting i kalenderen pt, men ting kan skje når man har to jenter som har ulike aktiviteter. Da stiller far opp :)

Siden vi ikke er avhengig av å booke lokale tenker jeg vi samles den dagen flest mulig har anledning.
Sikkert flere i Trondheim og omegn som kunne ha vært nevnt nedenfor, men håper flere fanger opp tråden vår.

@TomB @s.grønvold @J.CAT @flyback @Odda @Phenix @hxw @Rikhard @time @jeprex @Loe
@jallabert @h2dal @Mc_Herreington @Dr. Fiddy @topale @tudor @RELOX @rattytdr

Redigert av en moderator:
Hei

Har snakket med Sprocket og vi ble einge om å foreslå at jeg tar det i våre lokaler. Der er det alle rettigheter (så lenge man er selvforsynt:)). Er det mer stemning for en offentlig plass så er det flott om dere sender PM til meg. Skal nok klare å oragnisere noe på dersom vi går for et vannhull også.

Ellers tar jeg meg friheten til å foreslå tirsdag eller onsdag neste uke.

Om dette er for tette foreslår jeg tirsdag eller torsdag uke 24.

Tilbakemelding på dato mottas med takk.

• Liker
Reaksjoner: Sprocket og MrFinale