Velkommen til tidssonen!
Husker selv GUL fra en god del år tilbake. Ligger en ødelagt kronograf og støver et sted. Ga den til min bror, som klarte å knuse glasset + litt vann...
Med flott dykker fra Citizen, og automat fra Seiko, er du da på god vei inn i "galskapen" Send meg din adresse på PM, så sender jeg i boblekonvolutt senest mandag.
Dere er ikke bare det beste som har skjedd meg på år og dag, men dere har gitt meg håp, om å komme meg videre i livet. Tusen takk!
Når klokkene kommer på armen, skal det tas bilder, og skåle til dere alle. Jeg har virkelig møtt en gjeng mennesker som fortjener all ros i denne verden. Jeg vil ikke virke som en raring, men dette har tilført en bakoversveis som ga meg frysninger opp gjennom hele bein margen. Jeg gråter sjeldent, men i denne tid er det virkelig plass til et par gledestårer å komme med. All respekt og ydmykhet til dere.
Da tok jeg litt tid til å sette meg ned å skrive en unboxing på gaven fra @Chronodiver , den kom jaggu fort som fy og var på posten før jeg rakk å pusse tenna i dag.