Gull Daytona Vuderes Kjøpt - Sikker Handel?

Hei,

Fant en med samme modellnummer fra en anerkjent selger på RF (dog 2 år eldre og uten B&P).
Fant heller ikke bildene noe annet sted på med google bildesøk, noe som er bra.

Men når det er sagt så ville jeg passet litt på når det gjelder private selgere på Chrono. Nederland er jo ikke langt, så mulig å ta en dagstur og se den live?

EDIT: Ser at jeg var litt rask, det jeg skulle si var at jeg fant en som ikke kostet så mye mer på RF, så kan være det faktisk stemmer
 
Redigert:
Takk @Peroni ! Jeg blir jo litt i tvil på ting når alt ikke er 100% tilstede. Men til syvende og sist er det jo klokken og papirene som må stemme overens, bare redd for å gå i noen feller da jeg ikke tidligere har handlet fra utlandet, kun i Norge face2face.
 
Det har du helt rett i @Loevhagen ! Jeg har saumfart både RF og Chrono24, men er det noen som har andre sider å anbefale for Pre-Owned?
 
Det har du helt rett i @Loevhagen ! Jeg har saumfart både RF og Chrono24, men er det noen som har andre sider å anbefale for Pre-Owned?

www.watchrecon.com (crawler som søker i alle forum)

Søk opp modellnr og se kun etter selgere som har noen tusen poster og masse referanser. Sjekk ut selger grundig, be om dagsferske bilder og ring gjerne selger.
Prøv helst F2F (gjem pengene på hotellrommet før første møte) om de er fra et land i Europa, ellers PayPal som forhåndsbetaling (koster vel 4% å overføre med paypal som er normalt at kjøper dekker, men det er verdt det).