Gull for alle penga...

Medlem
8. mars 2008
Innlegg
741
Sted
Oslo
På tide å prøve meg med et innlegg etter laaaang tids dvale på klokkemanifronten.

Vet det er endel tråder her inne som omhandler klokker med ymse innslag av gull. Det er stort sett rolex'er eller annet med (for min smak) litt for mye gull, jeg har innrømmet (for meg selv) at jeg "trenger" en ny klokke med innslag av gull som kan brukes til dressen når det skal være litt ekstra stas:) ..men ikke helgull, det blir for mye, tenker mer på noe slikt...



Eller



Eller denne som er en klar favoritt, men et umulig å skaffe ...



Likevel blir dette også kanskje litt vel "røft" på en måte? Kanskje ikke helt dressklokker heller? ..tenker på mer fest liksom..og jeg har en merkelig oppfatning av at Hublot'en er litt "Harry"??

Takker for innspill:) hva annet finnes der ute som er i denne sjangeren?

God kveld så lenge.
 
Jeg anbefaler deg på det sterkeste å bli støttemedlem slik at du får adgang til SP, der har det akkurat hvert en tråd om samme tema.
 
Ap' en er helt rå! Vet ikke hva du har i budsjett men har hvertfall et forslag;
543077b0-4f9e-3806.jpg

Perrelet perpetual calendar chronograph flyback rose gold

Eller;
543077b0-5014-be7a.jpg


Ulysse nardin marine Maxi diver rose gold
 
Hva med ett limitert ur med 250 stykk fra Zenith i rødt gull og firkantet kasse som den lokale AD`en her hjemme mener det ikke har blitt solgt noen av i Norge, altså mest sannsynlig blir du den eneste i Norge som kommer til å ha den?

18.1965.670%2F01.C506.jpg


Det kommer muligens en for salg på finn om ikke så alt for lenge :D
 
Jeg driver litt som liftutleier på si. Det legitimerer vel et ur med litt gull og glitter.

Spøk tilside. Sjekk Mogens' badeklokketråd - der er det gull alt som glimrer.
 
Takk gutta, jeg er allerede støttemedlem.....hvordan skulle jeg vite at "badeklokke-tråden" er det jeg lette etter:D

Sjekker tråden nå Mogens, takk for gode forslag....likte den Perrelet'en godt...seff også IWC'en, det blir kanskje bare litt vel "masivt":cool:

Går videre i badeklokke tråden...

Edit: Trodde jeg var medlem, fikk ikke med meg oevrgangen til 2012:) Det forklarer endel....
 
Den IWC'en hadde vært så latterlig mye kulere hvis det ikke hadde vært for date og month "skiltene" på skiven..