Gull Rolex, og SS daytona i kongehuset ;)

Nå ble det bekreftet i en annen tråd her, hvor det var nærbilde av klokka, at Daytonaen er i hvitt gull og dermed har en pris på nærmere 300 laken

Mette Marits klokker

Jeg regner med at den vintage klokken er en vintage IWC som A.Warhol antyder her.
Jeg var til stede da Mette Marit var inne på en "bruktbutikk" i Oslo for å kjøpe seg et vintage IWC ur. Så det er nok ikke arvegods det er snakk om. Uansett, de har vel noen klokker å velge på de folka i kongefamilien.

Kong Olav hadde ihvertfall en IWC The Grande Complication i rosa gull, også kjent som Il Destriero. Hadde ikke takket nei hvis det skulle dukke opp en sånn i et arveoppgjør.;)

Nå ble det bekreftet i en annen tråd her, hvor det var nærbilde av klokka, at Daytonaen er i hvitt gull og dermed har en pris på nærmere 300 laken

IWC er den i gult gull i linken. Ellers trodde jeg i farten at Daytona var SS. Men den er like feminin i WG ;)

Rolex Daytona 116509/6

Hun har på seg en Rolex Daytona 116509/6 som koster ca. 250000 kr. Velbrukte skattepenger.

Tenker vi sier 227 700 kroner :)

Legg på den sorte perlemorskiven hun har, så er det for nærmere 250' ;)

daytona.jpg

og ja, den gjør seg bra på jenter ;)

Kong Olav hadde ihvertfall en IWC The Grande Complication i rosa gull, også kjent som Il Destriero. Hadde ikke takket nei hvis det skulle dukke opp en sånn i et arveoppgjør.;)

her kan jeg ta feil på et punkt siden jeg ikke har bodd så lenge i Norge men jeg husker derimot veldig godt lanseringen av Il Destriero Scafusia rundt 1993 så det må være noe som skurrer.
:eek: