By the time I hit the door
I saw hoes on the flo'
Niggas dressed in suits
Tricking all dey doe
Me imma pimp
I aint paying for no sex
Man I'd rather buy a car
Or a new rolex
krille skrev:Ajaj, smakfullt, Anders! Har du en liten pimp i magen? Eller bare for mye penger?
Men, ja det er mye dyre og til dels smakløse ur ute og går om dagene - her er en annen favoritt! Skulle likt å møte noen som kunne tenke seg å blåse 200000 på den....
Ahahaha, der kom den ja! DET jævligste uret noensinne! Jeg spurte på Bjerke, og de innrømmet å ha solgt ett av de der, men ville IKKE si til hvem. Annet enn at det var en dame......xe3l skrev:Appropos smakløse saker med gull og diamanter: http://www.briljantwatches.com/no/viewi ... =399&gid=1. Ikke noe er som en leopard daytona med "cognac fargede safirer"!
lobergen skrev:kan ikke si at jeg er begeistret for alle sportsmodellene i helgull men jeg blir alltid ganske svak foran en 1680 i gull spesielt med sort skive og på en reim:
lobergen skrev:kan ikke si at jeg er begeistret for alle sportsmodellene i helgull men jeg blir alltid ganske svak foran en 1680 i gull spesielt med sort skive og på en reim
Santos-Dumont skrev:Fanker'n også lobergen. Der fant jeg jo dressuret jeg har hatt lyst på. Så er spørsmålet. Jeg har en klokkepusher som sikkert kan skaffe en brukt (tidlig 90-tall) Gullrolex av samme type, men hva bør man være villig til å betale for noe sånt? Er 10.000 usd en upris?
Siden jeg synes at den ser helt perfekt ut på svart natoreim, så lurer jeg også på om jeg kanskje kan forsøke å kjøpe en uten reim. Hvor mye billigere kan det bli? Ned i 6-7.000 usd, eller er det for optimistisk?
Santos-Dumont skrev:Er det forresten noe marked for brukte helgull Rolexlenker hvis jeg blir nødt til å kjøpe komplett klokke?
lobergen skrev:tror du har tallene rett men med feil valuta :twisted:
dette er nok kurante priser i euro for moderne sub´er
det er sånn at en helgull sportsmodell fra 90 tallet blir noe rimeligere enn det uret på bildet som er en 1680 dvs med plexiglass og matt skive som toner ned inntrykket ; men en moderne utgave selv på en alligator eller natoreim blir alltid mye mer flashy med saphirglass og en blank skive som skriker "gullklokke" på lang avstand.
misforstå meg rett, jeg synes at en moderne gullsub eller gullgmt på reim er veldig fine ur men ikke fullt så "avslappet" og lette å bære i alle sammenhenger enn den på det bildet ovenfor.
krille skrev:Denne må vel passe fint til denne gull-Rolex-på-sort-Nato-fetisjen din, Anders?
rkjersem skrev:http://www.briljantwatches.com/no/viewitem.asp?iid=439&gid=1
Jeg kjenner det begynner å krible enkelte plasser når jeg ser slike ur til salgs, men skal holde for meg selv hvor det kribler