Gull!

Rolex i gull forbandt jeg tidligere kun med skipsredere eller gangstere og/eller rappere, inntil jeg ble solgt da jeg så en gullsub på nato.

Men jeg synes fyren i denne filmen har en kul måte å bære gullsub også med gullenke:

Gullsub03.jpg

Gullsub02.jpg

Gullsub01.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=VrO1fx7l0Yc

Skinnreimer døde ikke ut med a-ha... :)

(Gullring på lillefingeren er imidlertid litt i overkant, spør du meg)

Fikk prøve en helgull GMT med nipple dial og jubilee-lenke på armen hos Briljant Ur og Gull i dag...

Herre jemini for en sak... I utgangspunktet har jeg syntes at helgull-Rolex er litt i overkant flashy, men etter å ha prøvd den på armen har jeg endret mening for å si det sånn.... :D:D:D

Fikk prøve en helgull GMT med nipple dial og jubilee-lenke på armen hos Briljant Ur og Gull i dag...

Herre jemini for en sak... I utgangspunktet har jeg syntes at helgull-Rolex er litt i overkant flashy, men etter å ha prøvd den på armen har jeg endret mening for å si det sånn.... :D:D:D

Ja, og den har jo slitt lenke og trenger en service i tillegg, så ikke akkurat den beste følelsen, men fett er det uansett :)

Skinnreimer døde ikke ut med a-ha... :)

Jeg er ikke kul nok til å ha en masse reimer på hånda, men uansett skjønner jeg ikke hvordan noen orker å bære smykker med metaljdetaljer inntil klokka. Spesielt gull. Men stål riper da det og. Ser på herremote-blogger (tumblr) at det er all the latest rage, men det må da slite noe enormt på klokka?

Var inne i en klesbutikk her om dagen der den kvinnelige sjefen bare en hvitt gull Daytona med lenke. Ved siden av den bar hun også et par gullarmbånd. Og når jeg sier ved siden av mener jeg egentlig oppå og tvunnet rundt. Så vidt jeg kunne se var det ikke lenger forskjell på de tidligere børstede og polerte delene av lenken :eek:

Auch. Var jo en DD som lå til salgs i Danmark som hadde slitt vekk deler av kronen etter å ha blitt brukt ved siden av et armbånd.

Ja, og den har jo slitt lenke og trenger en service i tillegg, så ikke akkurat den beste følelsen, men fett er det uansett :)

Lenken var temmelig sliten med mye strekk, men kassen så ikke så halvgal ut (for mine ufaglærte øyne... Korriger meg gjerne her!).

Sånn reeeent teoretisk - er det mulig å gjøre noe med strekken i lenken? Husker fra en tidligere tråd her at rsvei hadde hjulpet noen å fikse en stållenke til en Sea Dweller, men det blir kanskje anderledes når man snakker om gull?

Lenken var temmelig sliten med mye strekk, men kassen så ikke så halvgal ut (for mine ufaglærte øyne... Korriger meg gjerne her!).

Sånn reeeent teoretisk - er det mulig å gjøre noe med strekken i lenken? Husker fra en tidligere tråd her at rsvei hadde hjulpet noen å fikse en stållenke til en Sea Dweller, men det blir kanskje anderledes når man snakker om gull?

Kostnaden er nok myye større med gull og spesielt den jubilee lenken er noe helt annet en oysterlenken som rsvei snakket om.

Kassen var heller ikke spesielt bra, lugsene var pusset mye og om man sammenligner med en annen rolex kunne man se at den var smalere enn den skal være. Jeg hadde den andre GMT han solgte forrige uke også på hånden samtidig og det var betydelig forskjell....

Uah... Sikkel på ipaden...

Daytona helgull: helkonge, helmaks, hel%^*es fin!

Rosé Daytona er den eneste moderne Rolex'en i helgull(med unntak av hvit gull) jeg kunne tenkt meg! Helt nydelig og ekstremt breialt!

Nydelig! :D Fantastisk flott skive på den Daytonaen :D

Everrose utgaven er også lekker, men jeg må si at "Newman" skive-varianten tilhørende gult gull modellen er (flere) hakk hvassere. Se forskjellen.

Rosé:

rg1.JPG

Gult gull:

P1040714.JPG

Forøvrig på tide med noen flere random gull-bilder fra forumene, vel? :D

16808ws9.jpg

16808ws8.jpg

35an1wz.jpg

jhttdt.jpg

1803sunsetpocket1.jpg

fup3c0.jpg

pagode482.jpg