Gull!

Hva går disse for?

Ref. 345.0052 ble laget i 999 utgaver, og jeg tror faktisk bare jeg har sett denne til salgs. Den ble tilbudt for ca. 12.000 usd, og lå usolgt en stund, men ble solgt til slutt.

Omega har en som ligner i den vanlige kolleksjonen, men uten ringer rundt sub-dialene. Den kan man nok få for 9-10.000 usd helt ny. (Ref. 3695.50.31)

Dette var jo ikke så gale pris, naturligvis dyrt, men som tiden har vist er gull en sikker investering.

Gullfeber om dagen :D

Jeg har ikke fått tatt noen fete bilder ennå, men min GMT har tidligere vært midtsidepike hos Singularstraps, fotografert av tidligere eier.

gmtmaster.jpg

SLUUUUUUTTTT!!!
Det brenner i klokkeboksen når jeg ser slike bilder!!

PS
Din heldige, heldige mann. Vakker er den! Deilig kombo mellom bling, vintage og brukervennlighet - ikke for mye -ikke for lite. Bare akkurat, akkurat passe...

Takk, takk :) Etter dette bildet ble tatt har den fått nytt glass (denne gangen med lupe), og et nytt bezel insert. Bezelinserten på bildet fikk visst en omgang i ovnen for å framprovosere litt vintagefeeling, ser ganske tøff ut. Mulig den blir å finne på klokka etter hvert. Nå må jeg bare få tatt noen fine nye bilder som kan inspirere dere til å gå for gull dere også :cool:

Takk, takk :) Etter dette bildet ble tatt har den fått nytt glass (denne gangen med lupe), og et nytt bezel insert. Bezelinserten på bildet fikk visst en omgang i ovnen for å framprovosere litt vintagefeeling, ser ganske tøff ut. Mulig den blir å finne på klokka etter hvert. Nå må jeg bare få tatt noen fine nye bilder som kan inspirere dere til å gå for gull dere også :cool:

Inspirasjonen er på plass for lenge siden! Ringte lånekassen men de var desverre ikke helt overbevist om at det var en strålende ide å gi meg penger til en gull Rolex. Hørt om maken til drittsekker? :p

Inspirasjonen er på plass for lenge siden! Ringte lånekassen men de var desverre ikke helt overbevist om at det var en strålende ide å gi meg penger til en gull Rolex. Hørt om maken til drittsekker? :p

Prøv NAV. Har hørt at det kan ta litt tid, men der får du penger til hva det skal være så lenge du kan skryte på deg et par-tre løsunger (ingen dokumentasjon nødvendig) og litt råtten økonomi...

Må bare føye meg inn i rekke med gratulanter, Anders!! Denne er helt ufattelig herlig :) Gleder meg virkelig til å få tatt en titt på den in real life også.... Kommer til å klø i fingrene da, ja :)

Nyyyyyydellig combo med nato og sort skive!

Gratulerer Anders og Rkjersem med nye stilige klokker, merker jeg begynner å få et skiftende syn på gull;)

For min del er det nok lenka som hadde satt en stopper - imidlertid gull på reim/nato som vist her er nydelig. Day-daten på på lær som var vist tidligere her (eller var det en DJ) er også fantastisk.

Var en Day-Date, http://www.blocket.se/stockholm/Original_Rolex_Daydate_18038_i_18K_Guld_Safir_29023441.htm?ca=10&w=3 Blir din for 36´nok+moms. Jeg er virkelig på gulljakt om dagen, men pengene setter en stopper!

Eneste jeg tror hadde føltes stor og fin nok ut uten lenke er nok den IWCn som ligger ute på kjøp og salg nå. Ellers hadde jo Subn til Reidar vært drømmen, mr.drømmeknuser:p

Ikke gi meg dårlig samvittighet nå da :(

Var nok litt heldig der, hadde kontaktet han da han la ut annonsen for 2 mnd siden, og fikk et mobilnummer da som jeg ringte nå, Han hadde fått en drøss henvendelser på den og mange på forumet her også som jaktet på den. Men sunnmøringen var et hestehode foran:mrgreen:

Ikke gi meg dårlig samvittighet nå da :(

Var nok litt heldig der, hadde kontaktet han da han la ut annonsen for 2 mnd siden, og fikk et mobilnummer da som jeg ringte nå, Han hadde fått en drøss henvendelser på den og mange på forumet her også som jaktet på den. Men sunnmøringen var et hestehode foran:mrgreen:

Fulgte det med teak boks og sertifikat også ? Har du fått bekreftet hvor gammel klokken er ?

Regards :)
AW

Fulgte det med teak boks og sertifikat også ? Har du fått bekreftet hvor gammel klokken er ?

Regards :)
AW

Niks, ingenting fulgte med, fikk med en boks av litt nyere dato. Men fikk bekreftet av Bjerke i dag, som kjøper påsto, at den var kjøpt hos Bjerke. Serienummer og alder på klokken får jeg vite når jeg får bekreftelse på ektheten skriftlig fra Bjerke senere i uken :mrgreen:

Veldig fornøyd med at den var norskkjøpt. Gir iallefall meg en ekstra godfølelse. Jeg er så nasjonalistisk av meg :cool:

Gullfeber om dagen :D

Jeg har ikke fått tatt noen fete bilder ennå, men min GMT har tidligere vært midtsidepike hos Singularstraps, fotografert av tidligere eier.

Synes faktisk ditt eget bilde fra tidligere i tråden sier alt. Jeg har aldri sett en penere klokke, her eller andre steder. Flere bilder!

Niks, ingenting fulgte med, fikk med en boks av litt nyere dato. Men fikk bekreftet av Bjerke i dag, som kjøper påsto, at den var kjøpt hos Bjerke. Serienummer og alder på klokken får jeg vite når jeg får bekreftelse på ektheten skriftlig fra Bjerke senere i uken :mrgreen:

Veldig fornøyd med at den var norskkjøpt. Gir iallefall meg en ekstra godfølelse. Jeg er så nasjonalistisk av meg :cool:

Haha, jeg skjønner godt hva du mener. Litt ubetydelig egentlig, men jeg foretrekker også alltid en norskkjøpt klokke, selv når garantitiden er way over.