Lurer litt på hva folk her inne tenker om gull klokker. Har et inntrykk av at mange ser på gull klokke som litt Harry, spesielt her i Norge (kansje janteloven?). Ser en andre land som f.eks India eller Kina tror jeg dette er annerledes. Ellers har jeg også et inntrykk av at mange tenker at gullklokke et forbeholdt eldre menn kansje 50+. Ser en på verdifallet på gullklokker er det ofte helt ekstremt. Se for eksempel på Rolex Submariner two-toned, ny pris på rundt 120.000, omsettes stadig 50-70 tusen.
Jeg har en teori om at dette er noe som trender. Det var jo fryktelig "inn" med gullklokker på 80- tallet. Ser ut som kansje rosegull også blir mindre "kult" fremmover?
Hva tror dere? Kan vi få en ny "gull-tid" for gull klokkene? Eller tror dere det alltid vil være et litt "Harry" Sopranos stempel (ref Datejust gull) rundt gull klokkene? Eller er det ikke Harrry.
Jeg har en teori om at dette er noe som trender. Det var jo fryktelig "inn" med gullklokker på 80- tallet. Ser ut som kansje rosegull også blir mindre "kult" fremmover?
Hva tror dere? Kan vi få en ny "gull-tid" for gull klokkene? Eller tror dere det alltid vil være et litt "Harry" Sopranos stempel (ref Datejust gull) rundt gull klokkene? Eller er det ikke Harrry.
Redigert: