Passarånd opper klas.....Hvem er med å spleise på en 5980 med svart skive?
Vis vedlegg 226441
Passarånd opper klas.....Hvem er med å spleise på en 5980 med svart skive?
Vis vedlegg 226441
Jeg hadde heller betalt 500 for en i gull enn 270 for en i stål..Kjenner jeg nesten kaster opp når den grønne Daytonaen refereres til som "John Mayer" Den som betaler 500k for en gull Daytona (selv om den har den "sjeldne" grønne skiven) mangler både en og to skruer...
Nå hadde jeg aldri betalt over det dobbelte for en Daytona i stål, bare så det er sagt Betalte 110k for min hos forhandler et halvt år før den steg til 132k, og det er mer enn nok! Selv om jeg vet at jeg kanskje kunne fått 250k+ for denne, så er den isolert sett ikke verdt det. Jeg kjøper alle mine klokker nye, og har ingen planer om å selge eller tjene penger på hobbyen. Rolex lager flotte og solide klokker, men det er mange andre produsenter som er minst like bra - og til noenlunde samme pris.Jeg hadde heller betalt 500 for en i gull enn 270 for en i stål..
Ingen leveringstid og betalte 265’ for den ny fra Jørgensen. Solgte den sommeren 2017 for 260’. Glad jeg bare tapte 5’ på en gullklokke. Noe erfaringsmessig jeg hadde tapt mye mer på førTo mnd bestillingstid og rabatt i 2016.
Grønn YG er flott, men veldig flashy - selv for meg
Amen!Jeg hadde heller betalt 500 for en i gull enn 270 for en i stål..
Meldte med vedkommende og spurte om mva.dok forelå. Man måtte visst betale ekstra om han skulle gå på rødt.Disse hanskene var alternative. Håper på en Rolex-annonse med finlandshette ila 2021.
Vis vedlegg 226848
Joda, google translate anyone!
Vis vedlegg 226740
«I disse tider» er visst det en veldig god pris for skjede uten bindingstid
#åretsnyordÅrets invitering der altså!
Vis vedlegg 227218
Jøss, har du en sånn hjemme? Hvordan bruker du den? Har du GPS-antenne på taket da?Uret(tm) i heimen - en HP Z3801A