GrimReaper
Støttemedlem
Kors og hvitløk....det skulle tatt seg ut!!Løp og kjøp, ellers blir den Gud forby «tatt i bruk»... Tenk om en slik dykker får noen hårlinjer
Vis vedlegg 228750
Kors og hvitløk....det skulle tatt seg ut!!Løp og kjøp, ellers blir den Gud forby «tatt i bruk»... Tenk om en slik dykker får noen hårlinjer
Vis vedlegg 228750
Heldigvis forstår nok interessenter dette med truslene om bruk jaKors og hvitløk....det skulle tatt seg ut!!
Det skulle jeg mene!Heldigvis forstår nok interessenter dette med truslene om bruk ja
Kjenner jeg blir utrolig stressa av at han bare kan trekke hele annonsen uten forvarsel! Har han lov til det? Det er jo helt krise, jeg må få satt opp en alert med en gang.Løp og kjøp, ellers blir den Gud forby «tatt i bruk»... Tenk om en slik dykker får noen hårlinjer
Vis vedlegg 228750
Den var billig og Tusen takk, ringer hun asapFlott herrering i rolex-design, gutter. Jeg ringte og fikk den holdt av til deg, @Qwestern !
Herrering.Diamantring i hvit gull,rolex design
Diamantring i hvit gull, rolex design. Leddet ring. 18 karat gull. 12 gram. Total karat diamanter: 0,42. Vvs1-vvs2. Farge: D,E,F. Kjøpt hos Zomorodi i Teheran. Se gjerne mine andre annonser( trykk på navnet mitt). Kan byttes med sølv/gull /btc.www.finn.no
Det er jo ikke navn på de nye garantikortene som følger med på BB58BUbrukt, Norsk Tudor Black Bay 58 (BB 58)
Norsk, Ubrukt Tudor BB58 Blue ønskes solgt Klokken - -Tudor Black Bay 58 -Model 79030B Meget mye for pengene om man ønsker noe rimeligere enn en Rolex stålmodell uten å gå i kompromiss på kvalitet. Klokken ble kjøpt hos norsk AD sent 2020 og fremstår som strøken. Siden klokken er kjøpt hos...www.finn.no
Med kvittering i eget navn for 500 kr ekstra. Hmmmmm......
Hvem i helvete gidder å selge noe til 20 kroner på finn er det store spørsmålet her...
Jeg skjønner han godt jeg. Karakter på finn er relativt viktig da det florerer av snålinger der uten hverken ryggmarg eller moral. Jeg gir aldri karakter for småsaker jeg selger der nettopp grunnet dette han skriver om at de som kjøper er ikke alltid skrudd helt riktig.. En kan ikke se karakteren fått før en har gitt tilbake, så det er bingo.
Jeg skjønner han godt jeg. Karakter på finn er relativt viktig da det florerer av snålinger der uten hverken ryggmarg eller moral. Jeg gir aldri karakter for småsaker jeg selger der nettopp grunnet dette han skriver om at de som kjøper er ikke alltid skrudd helt riktig.. En kan ikke se karakteren fått før en har gitt tilbake, så det er bingo.
En Panerai klokke er det der ihvertfall ikke, så da er det nok en «klokk»Mange vil nok mene en Panerai ikke trenger videre presentasjon, men å kutte det til å kalle det "klokk" og kun angi Panerai GMT Luminor var veldig kort presentasjon.
Lavt priset også...
PS! Så ut til at annonsen forsvant etter noen minutter
Vis vedlegg 228907
En Panerai klokke er det der ihvertfall ikke, så da er det nok en «klokk»
Ikke finn, men kan vel defineres som et gullkorn. Vis vedlegg 229017
Tilstand | Brukt |
---|
Wtf!!Hva skal dette forestille tro - falsk verdivurdering også?
Vis vedlegg 229041
Vis vedlegg 229040
(4/4)
Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Jeg selger Rolex Oyster Perpetual Dameur
Til salgs
87 000 kr
Jeg selger nå Rolex Oyster Perpetual Day-Date dameur 31 18 K everose gull og stållenke samt besatt med 24 diamanter på kasse og 10 diamanter for visning av klokkeslett.Uret er fra 1970,automatisk og pent behandlet og har en verdivurdering fra urmaker Bjerke i Oslo på 103000 kr med et fratrekk på et lite hakk i glasset.Det garanterer at uret er ekte,og boks med papir fra Bjerke medfølger.På grunn av affeksjonsverdien over 50 år,ønsker jeg 87000 kr for den.
Torget Til salgs Elektronikk og hvitevarer Annet
Tilstand Brukt
Rapportert håper jeg?Hva skal dette forestille tro - falsk verdivurdering også?
Vis vedlegg 229041
Vis vedlegg 229040
(4/4)
Legg til favoritt
1 har lagt til som favoritt
Jeg selger Rolex Oyster Perpetual Dameur
Til salgs
87 000 kr
Jeg selger nå Rolex Oyster Perpetual Day-Date dameur 31 18 K everose gull og stållenke samt besatt med 24 diamanter på kasse og 10 diamanter for visning av klokkeslett.Uret er fra 1970,automatisk og pent behandlet og har en verdivurdering fra urmaker Bjerke i Oslo på 103000 kr med et fratrekk på et lite hakk i glasset.Det garanterer at uret er ekte,og boks med papir fra Bjerke medfølger.På grunn av affeksjonsverdien over 50 år,ønsker jeg 87000 kr for den.
Torget Til salgs Elektronikk og hvitevarer Annet
Tilstand Brukt