Johnsigans
Støttemedlem
Ja, var vel en dag rundt 20. mars/da Covidredselen stod på som verst da euroen gikk for 12 kr?
ja, 18/3-2020 kl 09.00 hvis jeg ser riktigVis vedlegg 230739
Ja, var vel en dag rundt 20. mars/da Covidredselen stod på som verst da euroen gikk for 12 kr?
Kan jeg nominere denne til årets gullkorn?Vis vedlegg 230739
Tja..... vet ikke helt
Denne dukket opp på min finn-profil også. Velger å tro at det ikke har noe å gjøre med at jeg var 50 meter unna det huset forrige uke.Tja..... vet ikke helt
Vis vedlegg 230876
Tja..... vet ikke helt
Vis vedlegg 230876
Heller mot at det er en datejoe 36 og ikke 41Vis vedlegg 231041
Tok ikke lange tiden! Denne fikk nytt forsidebilde i dag .. Har sett den bli kalt for "datejoe" også ..
Det må være det minst "kule" kallenavnet ever på en Rollie klinger ikke helt som "hulk og batman"Vis vedlegg 231041
Tok ikke lange tiden! Denne fikk nytt forsidebilde i dag .. Har sett den bli kalt for "datejoe" også ..
UBRUKT TUDOR SUBMARINER 79190 | FINN torget
Unik mulighet til å skaffe seg en spesielt pen utgave av Tudors siste Submariner - det er kun to blå 79190 til salgs på Chrono24I 1995 dukket referansen 79190 med sine runde indekser og safirglass opp i Tudors katalog. Fire år senere var det slutt på produksjonen og den ble med det: "THE LAST OF...www.finn.no
Rebuilt = Ubrukt
Løp og kjøp, ellers blir den Gud forby «tatt i bruk»... Tenk om en slik dykker får noen hårlinjer
Vis vedlegg 228750
Pluss at:Urene er registrert i Klokkeregisteret
Føler ikke akkurat at det er noe positivt Er ikke så fan at deler informasjon med tredjeparter
<3Klokkeregisteret<3Elsker det at alle klokkene til selger er unike på en eller annen måte.
Pluss at:Urene er registrert i Klokkeregisteret
-Det er nettopp dét. Klokkeregisteret trenger bare å gå på en eneste smell, så finnes plutselig en herlig liste over hvem i et gitt område som har svidd av uanstendige summer på armbåndsur.
En passe oppegående innbruddstyv vil vel fort slutte seg til at om man eier en helgull Day-Date og en 5711 eller to, så kan det jo være at det er annet interessant løsøre i boligen, også.
Mine ur er registrert i mitt hode (samt med serienumre nedskrevet og ur avfotografert) - trenger ingen database på nett...