- Medlem
- 30. juli 2010
Her har jeg to godbiter som ikke har noe som helst med klokker å gjøre...om denne tråden KUN er tiltenkt klokkerelaterte FINN annonser så får dere pryle meg...
Here goes:
Her har vi da et par gjerder som jeg antar kan brukes til hygge og adspredelse i kontrollerte former med safeword;
Her har vi en selger som klarer å argumentere for at det er lurt å selge lange lengder med tømmer I LITER..Hvor mye er det for 4 meter med tørr eikeplank som skal brukes til et bord egentlig?
Here goes:
Her har vi da et par gjerder som jeg antar kan brukes til hygge og adspredelse i kontrollerte former med safeword;
Gjerde
To gjerder til innendørs bruk selges Gjerde i gull: Høyde: 2,64m Bredde: 4,42m, inkludert dør: 1,03m Gjerde i sort er solgt. Selges til kr 2000,-
www.finn.no
Her har vi en selger som klarer å argumentere for at det er lurt å selge lange lengder med tømmer I LITER..Hvor mye er det for 4 meter med tørr eikeplank som skal brukes til et bord egentlig?
Nysaget plank av eik og lønn. | FINN torget
Nysaget eikeplank i diverse dimensjoner bredder og tykkelser. Kan sage på bestilling også har noen m3 virke igjen. Har også saget noe lønn i 25mm tykkelse. det er veldig mange fine bord i denne stabelen. Jeg bruker literpris da det er ganske enkelt og regne om det er mange forskjellige...
www.finn.no