"er registrert i Klokkeregisteret". Ah, da så....
Vis vedlegg 246232
TRADISJON - TRYGGHET - TILGJENGELIGHET
Vis vedlegg 246232
Jeg er nok ikke noe økonomisk geni, men jeg har aldri skjønt hvorfor noen selger når de har slike forventninger.« ... Alt ligger dermed til rette for sterk prisutvikling i årene som kommer.»
Usedvanlig sympatisk selger som ønsker å dele gevinsten med andre. Her skal alle få!Jeg er nok ikke noe økonomisk geni, men jeg har aldri skjønt hvorfor noen selger når de har slike forventninger.
Vis vedlegg 246232
Nei, men hva vet jeg? Jeg er av yrke helsepersonell.Er virkelig det enkleste sportsuret til Rolex verdt 127 000 kroner?
Eller er jeg bare dum? (Ja, jeg vet ..... grumpy old watchmaker).
Ja, det er jo det - om noen kjøper.Er virkelig det enkleste sportsuret til Rolex verdt 127 000 kroner?
Eller er jeg bare dum? (Ja, jeg vet ..... grumpy old watchmaker).
RolexHvem bestemte egentlig at explorer 1 og 2 skulle dundre opp 30 prosent i pris sånn over natta/måneden?
Hvem bestemte egentlig at explorer 1 og 2 skulle dundre opp 30 prosent i pris sånn over natta/måneden?
Adam Smith?Hvem bestemte egentlig at explorer 1 og 2 skulle dundre opp 30 prosent i pris sånn over natta/måneden?
Her var du ikke bare kjapt ute, men også sabla god!
KlukkerietHvem bestemte egentlig at explorer 1 og 2 skulle dundre opp 30 prosent i pris sånn over natta/måneden?
Flipperiet, kakleriet, tullerietKlukkeriet
Du glemte kukerietFlipperiet, kakleriet, tulleriet