- Medlem
- 26. april 2011
Klart, han trenger den ikke lenger, så da er det jo bare å få noen til å hente den på Bjerke til ågerpris....
Lurer virkelig på hva Bjerke vil si her når løken møter opp og sier at jeg skal ha den, men en annen skal kjøpe den for så å vippse han 18,56 ganger på utsiden
Lurer virkelig på hva Bjerke vil si her når løken møter opp og sier at jeg skal ha den, men en annen skal kjøpe den for så å vippse han 18,56 ganger på utsiden
Alt dette for å kjøpe den absolutt grelleste i Rolex katalogen. Heller en 26mm DJ med MOP skive og diabezel anyday
Så Rolex har begynt med klikk og hent…..Joa…
Virkelig?
Vis vedlegg 270115
Selgers navn og ordrenr står jo i annonsen, så kunne jo vært artig å ringe Bjerke i morgen, oppgi navn og ordrenr og si man ikke lenger ønsker stå i kø?
Eller bare møte opp, presentere seg som selger, oppgi ordrenr. og kjøpe den til veilledende pris?Selgers navn og ordrenr står jo i annonsen, så kunne jo vært artig å ringe Bjerke i morgen, oppgi navn og ordrenr og si man ikke lenger ønsker stå i kø?
Jeg har måttet vise legitimasjon de siste gangene jeg har kjøpt klokker med venteliste så det går nok ikkeEller bare møte opp, presentere seg som selger, oppgi ordrenr. og kjøpe den til veilledende pris?
Logisk egentlig men hadde vært morsomtJeg har måttet vise legitimasjon de siste gangene jeg har kjøpt klokker med venteliste så det går nok ikke
Du klikke tre ganger, tror jeg.Jeg finner ikke "buy now" knappen inne på Daytona-siden på Rolex.com.
Om noen kan vise meg hvor den er hadde det vært topp! /s
Nå har jeg prøvd dette i 30 minutter på nesten alle modellene. Det funker ikke for megDu klikke tre ganger, tror jeg.
(Ref. Finn.no)
Nå har jeg prøvd dette i 30 minutter på nesten alle modellene. Det funker ikke for meg
Jeg finner ikke "buy now" knappen inne på Daytona-siden på Rolex.com.
Om noen kan vise meg hvor den er hadde det vært topp! /s
Samme som Tekken 3?Trykk opp opp ned ned venstre høyre venstre høyre b a og enter.