Tror dette er dråpen for mange og finner seg en annen hobby. Blir for dumt detteErru serriøs? Hva skjer i verden... Noen som har vel høye tanker om egen OP Tiffany
Om noen lar sin hobby styres av hva andre mener så er de svake sjeler.Tror dette er dråpen for mange og finner seg en annen hobby. Blir for dumt dette
Greit nok det, men dagens marked blir farget av sneakertraders som kun tenker profitt. Dumt å si at ting var bedre før, men denne hobbyen var definitivt bedre før da man kunne kjøpe nytt, prøve og feile mens man gikk pluss noen kroner her og tapte noen kroner der uten de store innskuddene. My 2 centsOm noen lar sin hobby styres av hva andre mener så er de svake sjeler.
Jeg bryr meg fuck-all hva andre kjøper, flipper eller investerer i.
Jeg kjører mitt løp. Kun mitt løp.
Denne ble lagt ut for salg på TS i går for kr 75 000….Bommer vel litt både mht alder og prissetting her
(1/5)
Legg til favoritt
2 har lagt til som favoritt
Rolex Oyster Perpetual 6352
Til salgs
150 000 kr
Hei, Dette er forløperen til Explorer, uret har en rik og betydelig historie. Urmaker sa uret er fra 1926. Rolex patenterte "Perpetual" i 1931, så 1926 er akkurat litt for tidlig. Kan være at kasse/urverk er laget før skiven. Det var mange underleverandører av skiver i tidlig Rolex historie. Uret har blitt åpnet av Urmaker den 6/12. Ikke gjort noen tilstandsrapport på urverk. Trekker og går bra. Det er hairlines Automatisk 36mm. Skrukrone Plexi Uret befinner seg i Oslo, og kan sees og oppleves i Oslo & omegn. Stål Rolex 36mm eller større kan brukes som delbetaling. Ring eller send mld for en hyggelig prat.
Torget Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
Tilstand Brukt
Ruudsmuud
På FINN siden 2011
10
Utmerket
8 vurderinger
Det er den røde natoen som gjør at prisen ligger derGodt klokka får litt luft da
Longines Legend Diver (No Date) TILBUD!!!!
Lufter klokka. Sjelden klokke. Alt er med. Papir, boks, original reim, uoriginal shark mesh lenke og rød nato. Er åpen for bytte. F. Eksempel Zenith El primero IWC MARK Omega Railmaster Omega Aqua Terrawww.finn.no
(1/3)
Longines Legend Diver (No Date)
Til salgs
29 500 kr
Lufter klokka.
Sjelden klokke.
Alt er med. Papir, boks, original reim, uoriginal shark mesh lenke og rød nato.
Men den «innehar fortsatt noe av Rolex’ svært eksklusive plast»Kjenner på at jeg er litt flau over tidligere å ha vært en bruker av flere Rolex
Vis vedlegg 274086
Har ikke den fargen vært ganske populær en stund? Oppfatter det heller som at PP bare kaster seg på bølgen, som jo er jævlig tragisk kjedelig for en såpass stor bauta innen klokkeverdenen.For moro skyld sjekket jeg Chrono24 og der ligger faktisk samme modell/skive til samme pris og også over Tiffany dial er tydelig in etter at Patek kom med sin utgave.....
Ser nå at det har blitt sjekket før....
Viktig å ta med bilen i bakgrunnen.Nå kjenner jeg litt oppkast i munnen
Vis vedlegg 274113