- Medlem
- 12. sep. 2013
Den var frisk......ikke så mye å bytte i nedover enn DJ og Explorer 16570......det begynner å tynnes ut der nede.
Den var frisk......ikke så mye å bytte i nedover enn DJ og Explorer 16570......det begynner å tynnes ut der nede.
Kan si meg enig, glad jeg kjøpte min for en del år siden... Men søker man i utlandet må man på denne prisen og over. Tviler på det er realistisk i Norge nå.Mulig jeg er uviten og det er noe meget spesielt med denne modellen, men dette fremstår for meg som en sinnsyk pris:
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=128142478&fks=128142478
Hahahaha jeg ler så jeg får kramper i magen!!!
Det hadde visstnok blitt trøbbel i produksjonen, og panikken for at man skulle gå tom for O’boy gjorde at noen opportunister (sikkert samme sjarmerende gjengen som ser på ur som en invistering) prøver å slå mynt på dette (også).Har sett flere som selger oboy dyrt. Hva er greien?
Per stykk gitt..Deilig å tenke på at en rulling blir sittende med en palle oboy. Selv om 500 for en palle må vel sies å være et godt kjøp?
Tipper Gjertsen ikke er informert i dette tilfellet. Han virker ikke altfor glad i spekulanter, sånn jeg har oppfattet han i hvert fall.
Er det bare jeg som sympatiserer med en underbetalt butikkansatt i Norsk urbransje her?
Er det bare jeg som sympatiserer med en underbetalt butikkansatt i Norsk urbransje her?
Heller han enn en skrupelløs inve(i)stor.
Mitt kompass havner på «illojalt». Hadde ikke gitt denne ansatte toppscore i medarbeidersamtalen. En ansatt er knyttet til arbeidsplassen også etter kl 16. Iallefall ift retningslinjene jeg selv opererer etter.
Jeg kan gjerne sympatisere for underbetalte medarbeidere, men dette syns jeg ikke fremkommer som en god løsning.
Heller han enn en skrupelløs inve(i)stor.
Jeg deler ikke dette hatet mot «invistorer» som andre her inne. Men hvorfor denne krabaten er bedre eller verre enn de andre som gjør akkurat det samme skjønner jeg ikke.
Vel... Om ikke annet, så er det jo et tilfelle av helt fullstendig bedriten dømmekraft ift. risikoen for å skape negativ omtale knyttet til egen arbeidsgiver. Vedkommende kunne vel mildt sagt annonsert litt mer diskré, og ikke begynne å svare for seg når man (naturlig nok) blir konfrontert av andre klokkeinteresserte.
Mer generelt så har jeg for øvrig ikke noe hat mot selgere som prøver seg, så lenge de opererer innenfor loven vel å merke. I første omgang er det kjøperne som må forstå risikoen de tar, og ikke la seg rive med som idioter med skyhøye premiums over retailpris
Vel... Om ikke annet, så er det jo et tilfelle av helt fullstendig bedriten dømmekraft ift. risikoen for å skape negativ omtale knyttet til egen arbeidsgiver. Vedkommende kunne vel mildt sagt annonsert litt mer diskré, og ikke begynne å svare for seg når man (naturlig nok) blir konfrontert av andre klokkeinteresserte.
Mer generelt så har jeg for øvrig ikke noe hat mot selgere som prøver seg, så lenge de opererer innenfor loven vel å merke. I første omgang er det kjøperne som må forstå risikoen de tar, og ikke la seg rive med som idioter med skyhøye premiums over retailpris