Finner ikke annonsen, så sikkert slettet etter «tips» herfra?-Det ville jo være litt hyggelig om Bjerke, eksempelvis, ringte vedkommende og gjorde oppmerksom på at han beklageligvis hadde ramlet ut av køen.
Det får da være måte på hvordan Rolex og deres forhandlere skal legge til rette for at invistornisser kan berike seg på andres regning.
Dette er helt vanlig i forbindelse med bl.a. Salg av "venteliste" kontrakt av nye dyrere sportsbiler med lang leveringstid samt mange nye el-biler med tilsvarende lang leveringstid. Nå skal det sies at depositum legges inn i mange tilfelle, allikevel invistor motivert.Herregud da..........
Eller så er selgeren bare komplett idiot og en kjeltring.Vis vedlegg 130883
Selgeren må surfe på et eller annet alternativt internett. Disse får man på Ebay for 275 dollar og 325 euro fra produsenten.
-Det ville jo være litt hyggelig om Bjerke, eksempelvis, ringte vedkommende og gjorde oppmerksom på at han beklageligvis hadde ramlet ut av køen.
Det får da være måte på hvordan Rolex og deres forhandlere skal legge til rette for at invistornisser kan berike seg på andres regning.
Disse invistorene hjelper jo butikkene i den forstand at etterspørselen etter klokkene øker. Tror ikke forhandler sover noe dårligere om natta fordi klokken ikke havner i et «godt hjem»
Noen som føler seg kallet
Vis vedlegg 130935
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=138687370
Får håpe han er en tøffing da, så ikke han mister klokka første sonings dag, hvis han i det hele tatt for ta den med seg innNoen som føler seg kallet
Vis vedlegg 130935
Vis vedlegg 130883
Selgeren må surfe på et eller annet alternativt internett. Disse får man på Ebay for 275 dollar og 325 euro fra produsenten.
Ikke dollar, men 550kr avslagMulig jeg husker feil, men denne var vel også kommentert i Steinhart tråden med mulighet for 550 dollar avslag. Da var den i original grønn...
8
Noen som føler seg kallet
Vis vedlegg 130935
Kom til å tenke på hvorfor selger ikke Kaja noe av tingene sine å kjøper klokka hvis hun er så glad i han. Hun kunne jo rulla kroner med foreldre sine familie osv. Solg bilen, TV,sykkel, smykker osv da har hun fort kroner til en klokkeFår håpe han er en tøffing da, så ikke han mister klokka første sonings dag, hvis han i det hele tatt for ta den med seg inn
Undrer meg hvorfor han har ønsket seg en slik klokke hele livet sitt. Hvis han har en lurvete fortid så er det fort gjort å skaffe cash til samme åssen klokke man ønsker seg.
Så da er vel konklusjonen at han var en j...vla dårlig kjeltring
Er det seriøst noen profesjonelle dykkere som bruker Invicta?
Så med andre ord ikke kjøp Invicta hvis du er profesjonell dykker-Det tviler jeg sterkt på. Med det sagt - de fleste profesjonelle dykkerne jeg har støtt på mens jeg har vimset rundt offshore for å gjøre service på vinsjsystemene våre har humret når jeg har spurt dem hva de bruker mens de dykker - svaret er gjerne en variasjon over temaet "To dykkecomputere - og en Submariner/Sea Dweller mellom dykkene..."