Callahan
Støttemedlem
Ja, tenkte å by 49500Regner med du forbereder første bud?
Ja, tenkte å by 49500Regner med du forbereder første bud?
Gått ned til 65 nå, uten at det ble så mye bedre av den grunn...jeg gir meg over. 67 løk for en ødelagt 16570.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=149425040
jeg gir meg over. 67 løk for en ødelagt 16570.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=149425040
Han tar bare bilder av klokker i butikker, og selger de før han kjøper de selv. :/For en som lever av klokkesalg er jeg overrasket over at han tar sjansen på å kjøpe inn en sånn. Risikerer jo å brenne inne med den.
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?Alle slike bilder får meg alltid til å humre litt, tenker at disse gutta må ha komplekser for noe... (Ellers er sikkert denne annonsen helt grei, må innrømme at jeg ikke har lest den!)
Vis vedlegg 150434
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?
(Når det er sagt må jeg si at det i seg selv er en underlig skikk å ta bilde av klokken sin. Uvisst hvorfor noen føler for å kombinere dette med sin interesse for bilratt.....)
Sikkert unødvendig å inkludere rattet på en fet bil, men det er vel ikke noe verre enn hva hele bransjen gjør i reklamene sine. Det er vel samme grunn som reklamekampanjer inkluderer hele playboy-livsstilen når de skal selge klokker.
En insinuasjon om at du blir en slags James Bond, eller St. Tropez type, bare du kjøper klokken
Tar ofte bilde i bilen da jeg syns lyset blir veldig bra der og ikke like skarpt som ute og gult som inne. Bilrattet derimot prøver jeg dog å unngåEr det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?
(Når det er sagt må jeg si at det i seg selv er en underlig skikk å ta bilde av klokken sin. Uvisst hvorfor noen føler for å kombinere dette med sin interesse for bilratt.....)
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?
Når jeg ser sånne bilder så lurer jeg på hva vedkommende egentlig vil vise frem, klokka eller at han har fet bil? Har ingen problemer med verken Porsche eller Breitling, men kombinasjonen blir for meg komisk i en annonse for en klokke. Men det er kanskje bare meg!
Når det er sagt, jeg har sikkert tatt "ratt bilde" jeg også opp gjennom...
Det hender jeg knipser et rattbilde fra tid til annen. Biler og klokker er en stor interesse for meg, derfor faller det av og til naturlig å knipse når jeg sitter i bilen og venter...Når jeg ser sånne bilder så lurer jeg på hva vedkommende egentlig vil vise frem, klokka eller at han har fet bil? Har ingen problemer med verken Porsche eller Breitling, men kombinasjonen blir for meg komisk i en annonse for en klokke. Men det er kanskje bare meg!
Når det er sagt, jeg har sikkert tatt "ratt bilde" jeg også opp gjennom...
Fant også et sammen med girspaken.. hjelpes
https://www.tidssonen.no/forum/threads/ur-på-girspak-bilder.39206/Haha, girspak bilder tar kaka!
Haha, girspak bilder tar kaka!