arvidrattlaas
Støttemedlem
Et familiemedlem annonserte båten sin på Finn og fikk denne henvendelsen
50mm! Må vel betale 25K bare for godset i kassen??
Den Rolexen med svart bezel var iallefall ekte. Meget flott var den og, flotte detaljerIkke fra Finn, men fra syden. Mye gullkorn her også.. (skulle hatt en kasteoppemoji).
Vis vedlegg 55152 Vis vedlegg 55153 Vis vedlegg 55154
Datejust uten dato er også sjelden vare. Må jo være samlerobjektDen Rolexen med svart bezel var iallefall ekte. Meget flott var den og, flotte detaljer
Om den er sjelden vare, vurderer jeg å hoppe på første fly og hente den. Krona passet bra størrelsesmessig til crownguardsen. Må si jeg falt for den. Og plasttappen som holder krona ute, minner mye om billig quartz, men sikkert noe helt spesielt Rolex har dratt opp fra ermet kun for denne modellenDatejust uten dato er også sjelden vare. Må jo være samlerobjekt
Men merk at den med svart bezel kompenserer for Datejusten uten dato ved å ha dato to ganger.Om den er sjelden vare, vurderer jeg å hoppe på første fly og hente den. Krona passet bra størrelsesmessig til crownguardsen. Må si jeg falt for den. Og plasttappen som holder krona ute, minner mye om billig quartz, men sikkert noe helt spesielt Rolex har dratt opp fra ermet kun for denne modellen
Subdial datoen går faktisk helt til den 311.Men merk at den med svart bezel kompenserer for Datejusten uten dato ved å ha dato to ganger.
Sitter på flyet syden nå... Skjønner ikke hvorfor reiseselskapet helt lurte på hvor i syden... Syden sa jeg igjenDatejust No Date er en jubileumsutgave Rolex kun gav ut én gang i 4 eksemplarer. Ta første fly!
Sitter på flyet syden nå... Skjønner ikke hvorfor reiseselskapet helt lurte på hvor i syden... Syden sa jeg igjen