Vis vedlegg 76367
Ikke alle som har like god humor.
Kjøp en vintage franken med verdens verste redial. Kun 4000
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=112889230
Selgeren skrev:Konvolutt 33 mm med 35 mm blonder. På uret har en OMEGA asgnnate og nummer 4660780 i henhold til talltabellen på Omega-vortexen, den går tilbake til 1910. Clockman på en punktlig tur.
Hvis man leser dette høyt vil de rundt deg tro du har fått hjerneslag...
Knis fnis... Jeg ble inspirert av denne tråden til å kødde litt med de kule gutta som tar ut klokker fra Bjerke. Han her ble kanskje litt opprørt over at telefonen hans sa pling midt på natta? Uansett en sympatisk type som jeg gjerne legger igjen 140' hos.
Vis vedlegg 76736
Knis fnis... Jeg ble inspirert av denne tråden til å kødde litt med de kule gutta som tar ut klokker fra Bjerke. Han her ble kanskje litt opprørt over at telefonen hans sa pling midt på natta? Uansett en sympatisk type som jeg gjerne legger igjen 140' hos.
Vis vedlegg 76736
Den alminnelige russer med ny Adidas grilldress og en pent brukt Mercedes S-klasse fra slutten av jappetiden ville nok nikket anerkjennende til denne perlen av en dykker ja. 18k gul er nytt for meg, men jeg vil anta at det er særdeles eksklusivt @Blodstrupmoen@GrimReaper. Min kjennskap til russera tilseier at den der klokka er absolutt noke den gjengse russer hadde nikka anerkjenade til .
Men 18k gul ? Er det fargekoden?
Ehhh... nei ikke spesielt fint ved siden av en klokke på armen
Seriøst - er det virkelig noen som betaler 93K for noe slikt ræl, som ser ut som om det er kjøpt av en gateselger på Malorca?
Vis vedlegg 76995
Kanskje ikke fint @Gin men sikkert desto mer "hipt" som selger overbevisende beskriver detEhhh... nei ikke spesielt fint ved siden av en klokke på armen
Seriøst - er det virkelig noen som betaler 93K for noe slikt ræl, som ser ut som om det er kjøpt av en gateselger på Malorca?
Vis vedlegg 76995
.. en av de ansatte som synes det er kjempegøy å oppgi prisen i øre :-| ..