emptybrainjacks
Støttemedlem
Mmmmm, det er noe med kombinasjonen klokker + våpen i bilder som jeg finner så latterlig harry, jeg blir helt satt ut av sånne EDC-bilder på amerikanske klokkeforum.Norges svar på Dan Bilzerian?
Ny pris - Omega Speedmaster professional moonwatch | FINN-torget
Lufter interesse for min ubrukte Omega som ble kjøpt på Watches of Switzerland i London (2019) Kvittering og MVA papirer er selvfølgelig med. Har kun stått i skap og plasten er fortsatt på lenken. ALDRI BRUKT. INGEN RIPER. ALT ER MED. Den kommer også med en gratis service som også kan bli brukt...www.finn.no
Mulig jeg er ekstremt treg her nå, men hva er gullkornet?Rolex Explorer II "Polar" 16570
Komplett S-serial (1993) Rolex 16570 Polar i pen stand. Ingen antydning til strekk i lenken og generelt lite bruksmerker på klokke og lenke. Komplett med dobbel boks, 3 booklets, 2 hangtags, alle lenkeledd, sertifikat, kalenderkort og kortholder. Kult at ytterboksen har sticker med refnr og hvit...www.finn.no
Vis vedlegg 192042Vis vedlegg 192043
Mulig gullkornet er at denne selges til 2018-pris? Den ble ihvertfall solgt i en fart.Mulig jeg er ekstremt treg her nå, men hva er gullkornet?
For meg er det rett som det er tilfellet i denne tråden.Mulig jeg er ekstremt treg her nå, men hva er gullkornet?
For meg er det rett som det er tilfellet i denne tråden.
Hadde ofte vært morsommere om flere forklarte hva som er morsomt med annonsen de trekker fre,
Jepp. Akkurat som slike klokke + bil bilder. Eller klokke + Whiskey. Eller klokker + sigar. Helt latterlig harry.
Ikke finn.no men denne dukker til stadighet opp på min Facebook feed. Jeg har vanskelig med å forstå hvordan de lurer folk, men lurer folk må de da gjøre.... Tviler at selv de mest fingernemme kinesere kan produsere ett minute repeater verk med 48 Jewels for 277 kroner, med 5 dollars off også. Så hva i all verden vil man motta for noe...
Vis vedlegg 192273