Blodstrupmoen
Støttemedlem
Kunne like gjerne vært i Humortråden. Ser nypris er ca 400$ , som nok er i meste laget det også. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=199457463
... eller "nydelig patina" på en klokke som har fått kassen fylt med vann og skrapt opp med sandpapir.Ikke glem de "Obligatoriske hairlines" som man MÅ ha
Den dårlige samvittigheten din gikk fort over skjønner jeg @s0ndr3.
Greit å vite hvem man skal unngå i kjøp/salg.
Er ikke superfan som du vet av slike scenarioer jeg heller, men til hans forsvar så var det ingen andre som bydde på auksjonen heller da. Men å gi admin på et annet nettsted et annet sted et blodtilbud, er ikke innafor og lite smart for fremtidige handler/kontakt. Klokkefolket glemmer ikke, så håper og tror at han lærer av denne blemma. Klokkas verdi har uansett ikke skutt i været siden han kjøpte den, så kanskje dette blir den nye "Graham-smellen"Den dårlige samvittigheten din gikk fort over skjønner jeg @s0ndr3.
Greit å vite hvem man skal unngå i kjøp/salg.
Er ikke superfan som du vet av slike scenarioer jeg heller, men til hans forsvar så var det ingen andre som bydde på auksjonen heller da. Men å gi admin på et annet nettsted et annet sted et blodtilbud, er ikke innafor og lite smart for fremtidige handler/kontakt. Klokkefolket glemmer ikke, så håper og tror at han lærer av denne blemma. Klokkas verdi har uansett ikke skutt i været siden han kjøpte den, så kanskje dette blir den nye "Graham-smellen"
INVICTA Blå/Gulltonet stål Ø52 mm
Selger 4 av disse Du kan selfølgelig bare velge en å 50.000 for 1 200.000 for 4 Ikke brukt. Kun åpnet for å se Må jeg sende i post, så må kjøper selv betale fraktwww.finn.no
Kan vi ikke bare bli enige om at dette er fasiten da? Siden det er helg og greier.Jeg syns det må være lov å forsøke å selge til det man mener er markedspris uten å bli hengt ut som invistor og bad guy, selv om man har kjøpt en klokke for et beløp som er mindre.
Atferd ved handel, handelsfrekvens og motivasjon bak kjøp(ene) er i mitt hode langt viktigere mål...
Det er selvfølgelig lov å sette den prisen man vil. Men fortsatt "tonedøvt" å selge dette uret kort tid etter, til den prisen.Jeg syns det må være lov å forsøke å selge til det man mener er markedspris uten å bli hengt ut som invistor og bad guy, selv om man har kjøpt en klokke for et beløp som er mindre.
Atferd ved handel, handelsfrekvens og motivasjon bak kjøp(ene) er i mitt hode langt viktigere mål...
Den selges med tungt hjerte, så da skjønner jeg blodprisenNesten bare knallkjøp på Finn om dagen.
Tudor Black Bay Heritage (ETA Urverk) Smiley/Rose dial | FINN torget
Vurderes solgt. Tudor Black Bay Rose (Smiley) medfølger alt fra urmaker. Denne har ETA urverk og er fra 2015 og kun én eier. Klokken kommer med alt av ledd og en NATO rem, en skinnrem med tudor spenne + ytter-/innerboks og garantikort. Har ikke vært polert før. Er noen hairlines på klokken og...www.finn.no
Nesten bare knallkjøp på Finn om dagen.
Tudor Black Bay Heritage (ETA Urverk) Smiley/Rose dial | FINN torget
Vurderes solgt. Tudor Black Bay Rose (Smiley) medfølger alt fra urmaker. Denne har ETA urverk og er fra 2015 og kun én eier. Klokken kommer med alt av ledd og en NATO rem, en skinnrem med tudor spenne + ytter-/innerboks og garantikort. Har ikke vært polert før. Er noen hairlines på klokken og...www.finn.no
Imponerende prissetting når en så og si identisk ligger på finn for 9.000 mindre
Edit: Aftermarket lenke på den billigste..
ETA 2824 er da mye mer spennende og verdifullt enn 70 timers MT5602 inhouse verk #logiskEnda mer imponerende når du kan gå til en forhandler i morgen og kjøpe en kliss ny en for 35' med in-house urverk. Eventuelt kan du vente til Bjerke har salg og kjøpe den for 27-ish.
Kan kaaaaaanskje forstå litt av hypen med den sorte, da den kun ble produsert i ca. 6 mnd, men blå og rød? Absolutt ikke.ETA 2824 er da mye mer spennende og verdifullt enn 70 timers MT5602 inhouse verk #logisk