Men hadde dette vært en Rolex hadde nok pipen hatt en annen lyd. Selv om det hadde vært like teit.
APH dial
Men hadde dette vært en Rolex hadde nok pipen hatt en annen lyd. Selv om det hadde vært like teit.
Gått enda mer opp nå jaOmega SMP med produksjonsfeil på skive! | FINN torget
Her har du muligheten til å skaffe deg en sjelden Omega Seamaster 300m, grunnen til at denne er sjelden er grunnet feilproduksjon hvor det er hvit istedenfor rød tekst hvor det står seamaster, noe som gir klokken et unikt og clean look. Den er kjøpt hos Thune og har alt av boks og papirer. Jeg...www.finn.no
WOW. Men er ikke dette bare en vanlig seamaster med skive fra TT-modellene eller??Gått enda mer opp nå ja
Om du blar én side tilbake er dette allerede diskutert Men TT-modellen har gult gull der denne har hvitt.WOW. Men er ikke dette bare en vanlig seamaster med skive fra TT-modellene eller??
Definitivt tjukk i hue (verdien aner jeg ingenting om).Er dette en one-off som faktisk er skjelden, eller er fyren bare tjukk i hue??
Definitivt tjukk i hue (verdien aner jeg ingenting om).
Er det mulig…Nesten så man mistenker vedkommende har gjort seg tilVon doren granmaster 2 . | FINN torget
. Klokken er veldig lite brukt og har hatt den på service og er meget topp stand . Automatic klokke som som er lagd I swiss Men det er norsk di. Den klokka er utsolgt over alt er kun laget 200 stk av de . Kun seriøse hendvendelser og prisen er ikke mulig diskutere . Von doren solgte klokker...www.finn.no
Her var det så mange gullkorn at det er vanskelig å velge
Så Dorris har virkelig greid å selge 200 sånne asjetter?Von doren granmaster 2 . | FINN torget
. Klokken er veldig lite brukt og har hatt den på service og er meget topp stand . Automatic klokke som som er lagd I swiss Men det er norsk di. Den klokka er utsolgt over alt er kun laget 200 stk av de . Kun seriøse hendvendelser og prisen er ikke mulig diskutere . Von doren solgte klokker...www.finn.no
Her var det så mange gullkorn at det er vanskelig å velge
Hvis kundegruppen er sånne lurifakser som over her så skulle ikke det være noe problem. De er det mange avSå Dorris har virkelig greid å selge 200 sånne asjetter?
Det verste er at jeg tror faktisk ikke han har gjort seg til i det hele tatt. Dette er fullt alvorEr det mulig…Nesten så man mistenker vedkommende har gjort seg til
men prisen er jo forsåvidt grei om man stoler på at klokka er the real deal?https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=252357500 gunstig pris for en "submarsibel"