Gjelder vel kun via app og ikke nettleser?Enkle forklaringen er at Finn finner katgori når man skriver inn begynnelsen av ord også klikker folk litt for fort ferdig
Gjelder vel kun via app og ikke nettleser?Enkle forklaringen er at Finn finner katgori når man skriver inn begynnelsen av ord også klikker folk litt for fort ferdig
Norsk som fremmedspråk er ikke lett.
Det er jo veldig i vinden å bli krenket for tiden - så dette burde kvalifisere greit i de rette kretserForsiktig nå, kan lett tolkes som rasisme i disse tider vettu - noen kan jo bli krenket
Ja hvis noen velger å tolke det slik, men det er jo som om jeg skulle lært meg arabisk, det går ikke på 1-2-3.Forsiktig nå, kan lett tolkes som rasisme i disse tider vettu - noen kan jo bli krenket
You had me at «klokken for deg som ønsker en skikkelig tøff og klassisk diver, men som ikke skal dykke eller bade med den.Tudor submariner 79090 - Frankenstein | FINN torget
Tudor submariner 79090 fra ca. 1990/91. Selger en råtøff, modifisert 39mm Tudor sub, fra gamledager. Kjøpt på Chrono24, mva ok, dokumentasjon medfølger. Service i mars ‘22, i Norge, går som ei klokke. Nytt glass, kassen er endret til å passe safirglass, en tidligere eier har på et tidspunkt...www.finn.no
Endelig et godt kjøp!
You had me at «klokken for deg som ønsker en skikkelig tøff og klassisk diver, men som ikke skal dykke eller bade med den.
Passer sykt bra på byen»
Most sane man from Lørenskog
Så det er mest sannsynlig AM kasse, glass og bezel? DVS at man betaler 49 for det som (kanskje) er original skive, visere, verk, og baklokk?You had me at «klokken for deg som ønsker en skikkelig tøff og klassisk diver, men som ikke skal dykke eller bade med den.
Passer sykt bra på byen»
Brasilianere ?
hvem er det som vokser en klokke?
Det er en annen voksingBrasilianere ?
Tudor submariner 79090 - Frankenstein | FINN torget
Tudor submariner 79090 fra ca. 1990/91. Selger en råtøff, modifisert 39mm Tudor sub, fra gamledager. Kjøpt på Chrono24, mva ok, dokumentasjon medfølger. Service i mars ‘22, i Norge, går som ei klokke. Nytt glass, kassen er endret til å passe safirglass, en tidligere eier har på et tidspunkt...www.finn.no
Endelig et godt kjøp!
Må være samme fyren som kontaktet meg i mai i år da jeg hadde en Rolex til salgs, da riktignok bare om Nevøy-tomta. Snodig opplegg.Vis vedlegg 313720
Vis vedlegg 313721
En venn som selger Sub.
Bare le dere men det ble neeeesten deal. Selger ønsket egentlig å bytte mot et oppdrettsanlegg