heldigvis "ulest"
Ja, det gir jo lite mening å snakke om in-house, om ikke ordene det er trykket på kommer fra eget trykkeri (for ikke å snakke om papiret...)
Would make sense, fordi man da minimerer antall (eksterne) kilder til lekkasje.Kanskje jeg roter nå – men mener noen som jobbet der faktisk sa at de har det
Klassisk tilfelle av ‘man tager hvad man haver’Jeg har registrert at enkelte bruker hansker når de holder klokker på bilder. Men gummihansker? Den var nyVis vedlegg 348326Vis vedlegg 348327
Klassisk tilfelle av ‘man tager hvad man haver’
‘Moooon river!’-Nå fikk jeg plutselig en tanke om hvordan denne kom inn i landet, om det skulle være 'mva ukjent' i annonsen...
Lukter ChatGPT redigeringJeg synes denne kan fortjene en plass i tråden. Jeg liker klokka og prisen skal jeg ikke kommentere, men teksten - den er fasinerende. Selv om jeg hadde brukt google translate, så ville jeg stusset når det som kommer ut i andre enden er:
Fra sine slanke 18 tommer rose gull sentrale hender til sine delikate bokstaver av den stolte Breitling-logoen som pryder midten av en luksuriøs svart 43mm dial-storhet er tydelig i hvert hjørne av designet. Instrumentet, utviklet for profesjonelle, er ferdig på en tradisjonell svart lærrem med kontraststikk.
Et klassisk ansikt med 18-tommers rosa gulltidsbatonger og delikat linje til datoapperaturet på klokken 3, er spesielt lett på øyet og tilbyr et svært minimalistisk design som kan brukes med en kveldskjole eller arbeidsdrakt. Som med alle Breitling klokker, har safirkrystall glassfronten gjennomgått antiglare behandling og tilbyr også slitasjefaste kvaliteter til brukeren. Denne Transocean Day Date er utført i en 18kt rød gullveske, har en ikke-skruet låst krone med to pakninger og en solid caseback for å beskytte den indre Caliber 45-bevegelsen fra 100 meter vannmotstand.
Spesielle funksjoner:
28.800 v.p.h
Minst 40 timers strømreserve
Tradisjonell urskive med elegant
18ct rødgull detaljering
18ct røde gull tang stil spenne for sikkert feste
Utskiftbare stroppalternativer tilgjengelig
Minnes av den originale Transocean med subtilt kryssformet oppringningsarrangement.
Selger er nok likvidert allerede...Vis vedlegg 348523
Er dette en av de hemmelige klokkene med James bond funksjonalitet ?
Har han avslørt spesifikasjonene, eller er det nok bare å vise bilde og dermed avsløre at klokken eksisterer?Selger er nok likvidert allerede...
Tør ikke uttale meg mer...Har han avslørt spesifikasjonene, eller er det nok bare å vise bilde og dermed avsløre at klokken eksisterer?
Lurt. Slutter nå jeg også.Tør ikke uttale meg mer...
Lurt. Slutter nå jeg også.
Dette er skrevet i fullstendig fri vilje, uten pistol mot hodet.
Kanskje jeg roter nå – men mener noen som jobbet der faktisk sa at de har det
Klarer du å huske om de har en stasjon på produksjonslinja hvor de monterer kulhet? Veldig kult i såfall, om de har dette
Vis vedlegg 348769