GrimReaper
Støttemedlem
Jesus...Det er ikke lett
Vis vedlegg 354647
Jesus...Det er ikke lett
Vis vedlegg 354647
Han glemte "i sølv, veier tungt, går"Kul, kraftig og sterk klokke...blir ikke bedre enn det...
Trondheim...det er ikke vår alles kjære Gorg som opererer litt i skyggene da?
"Medium størrelse" - klokka ser jo 50mm bred ut... Hva er da "stor" størrelse?Han glemte "i sølv, veier tungt, går"
Remmen er vel dyrere enn klokken - klasseDenne kom igjennom det trange nåløyet/kvalitetskontrollen til finn.no. God jul!
Vis vedlegg 356011Vis vedlegg 356012
Feil klokke på bilde, men siden den er bestilt på den offisielle nettsiden, må vel både det og høy pris være greit.
"tyggheten ved å kjøpe fra en fyr i Norge" er en ting jeg ikke forstår meg på.-Jeg elsker det når de i tillegg bedriver høy kølleføring av typen 'Ingen forhandlinger', og det når man beregner seg et påslag på 100 frognertiere for å ha klart å hente en av de mer tilgjengelige (tross alt) spikerstålmodellene ut fra, øh, nettbutikken til Rolex.
Jaja. Sic transit gloria mundi. Om man ikke er avhengig av 'tryggheten' ved å kjøpe fra en fyr i Norge, så kan man få en ny og ubrukt 126900 fra Chrono24 for knapt 120' ferdig innmomset, ser det ut til.
En 116900, som vår mann har her? Iallefall har bilde av? Omtrent det samme. Hm. Nesten så jeg er fristet til å spørre om han vil kjøpe en av meg for 150', da er det jo fortsatt 37' i fortjeneste til ham, mens jeg bare tjener 30'. Er jo rimelig at sisteleddet tjener mest, sånn sett.