Selger min Nixon ceep it fresh the 48-20 CHROMO. 200M Stainless steel | FINN torget
Denne er helt strøken ingen riper verken på glasset eller besselet
www.finn.no
Fin Nixon. Knallkjøp
Strøken!!Selger min Nixon ceep it fresh the 48-20 CHROMO. 200M Stainless steel | FINN torget
Denne er helt strøken ingen riper verken på glasset eller besseletwww.finn.no
Fin Nixon. Knallkjøp
Dette er ikke en klokke Christensen har på lager eller kan garantere at de kan levere.Er 18k litt stivt for en brukt bassengdiver når ny kan bestilles fra Christensen for 12200?
Certina DS Super PH 1000 | FINN torget
Certina DS Super Ph 1000 M Limited Til salgs Er begrenset til 1000 klokker utsolgt veldig rask Litt info Veske: 43,5 mm x 42,0 mm tønneformet kasse - rustfritt stål, sateng-behandlet - enveis ramme med en svart 60-minutters aluminiumsinnsats - skru ned krone og bakside - safirkrystall med...www.finn.no
DS PH PH1000M Powermatic 80 Oransje | Urmaker Christensen C0249071728110
Kjøp DS PH PH1000M Powermatic 80 Oransje - C0249071728110 hos Urmaker Christensen.no . Vi har fri hjemlevering i hele Norge. Autorisert forhandler av Certinaurmakerchristensen.no
Mistenker at den er sluttsolgt!
Dette er ikke en klokke Christensen har på lager eller kan garantere at de kan levere.
Prisen du ser i nettbutikken 12,200,- er for den sorte. Den oransje Limited utgaven på 1000 stk, koster kr 12,900,-
Mistenker at den er sluttsolgt!
Fornøyd med min i hvert fall.
Vis vedlegg 358598
Æsj, nå fikk jeg den der hvoffor-kjøpte-jække-den-a-følelsen jeg får innimellom. Forrige gang var en IWC Mark etellerannet Pilot på flyplassen i Hong Kong til 32000 i 2011.
24 "Oris" klokker selges for totalt 3500.- Ifølge selger er de kjøpt på Ebay opp gjennom årene og skal være "refurbished"
Diverse klokker 29 stk
Jeg selger alle disse klokker da jeg aldri får de brukt. Er kjøpt på eBay gjennom årene. Er betegnet som refurbished, er som nye. De fleste funker men noen går ikke. Hentes i Oslo/Bærum eller sendes med posten. Send meg mld om du lurer på noewww.finn.no
Klassisk Mumbai Specials dette skulle jeg tro
Savner en plot twist her..."når jeg endelig har kommet hjem og satt meg i sofaen, finner jeg en 'Made in Bangladesh'- sticker under boksen"Denne annonsen likte jeg
TUDOR BLACK BAY CRONO
BLACK BAY CHRONO 41mm steel case Reference: M79360N-0002 Kjøpt av utenlandsk AD (les videre…..) 26-05-2021. Jeg er eneste eier og mitt navn på kvitteringer. Denne TUDOR BB CHRONO er produsert på fabrikken til Tudor, Swiss made. Når klokken var ferdig produsert ble den behørlig lagt i de...www.finn.no
WatchGate.Selger min Nixon ceep it fresh the 48-20 CHROMO. 200M Stainless steel | FINN torget
Denne er helt strøken ingen riper verken på glasset eller besseletwww.finn.no
Fin Nixon. Knallkjøp
Nåja, begge distribuerer jo sterkt vanedannende stofferVis vedlegg 360143
«…kvittering følger med…».
Må ha vært sterke saker som ble utskrevet for å klare å ta feil av Apotek 1 og Protid Urmaker.