Gult gull klokke, skinn reim men hvit eller sort skive?

Medlem
17. feb. 2011
Sted
Rogaland
Vurderer en klokke i gult gull med skinn reim. Men er i tvil om jeg skal velge hvit eller sort skive.

Synes personlig sort skive og sort skinn passer best. Og at det da ikke lar seg gjøre å bruke andre farger på reimer. Skal nevnes at spennen også er i gult gull.

Hvis jeg vil bruke andre farger på reim følger jeg at det nok er bedre med hvit skive.

Noen som deler mitt syn, eller har andre meninger?

Min favorittkombinasjon på reim.

116518-Rolex-Daytona-PKSB-WhIn-brntnSt-r.jpg

http://www.santblanc.com/yellow-gol...ytona-white-index-dial-116518-sant-blanc.html

Flotte kombinasjoner.
Er dere enig i at sort skive, bare passer til sort reim?

Hvilken Omega modell er det forresten? Har aldri sett en slik skive før.

Takk for det Hermansen.
Deler synet ditt jimjames. Svart reim må til på klokke i gult gull med svart skive, mens hvit skive øker valgmulighetene på reimsiden.

Brun rem uansett, synes jeg. Synes sort rem stort sett blir for hardt, unntatt på rene dressur brukt til dress. Selv foretrekker jeg ofte mørkebrune remmer, i retning sjokolade. Det er fint til blådress og fint til casual. Selv til svarte sko og og svart belte vil en mørkebrun rem ikke ødelegge for de som bryr seg om å matche.

Her er forøvrig et eksempel på meg med svart skive, gult gull og brun croco. Fryktelig! Godt jeg solgte den ;)

• Liker
Reaksjoner: Rød