Gratulerer med en av klokkeverdenens tøffeste (og mest orange)! Jeg hadde lignende reaksjon på mitt monster til å begynne med også, men den har forsvart sin plass i klokkeboksen meget bra og er en definitiv keeper
Jeg har brukt den i hele dag og faktisk fått kommentarer,
@Auto Winder, som jeg aldri har fått med Reverso. Skvetter litt når jeg skal se hva klokka er, men blir litt fnisete også...
Innlegg som dette gjør meg til en lykkelig mann.
Gratulerer så mye med oppfinnsom utpakking som alltid og lekker klokke.
Hyggelig å kunne spre litt lykke for en stakket stund,
@Pasop!
Jeg liker unboxingene dine
Gratulerer med ny OM som d heter på fagspråket
Grattis med fin Monster, og takk for artig unboxing!
Favoritt unboxing!
Gratulerer!
Haha, gøy! Gratulerer
Haha...beste unboxing på lenge.
Grattis med tøff orange klokke.
Veldig godt å høre; tusen takk,
@acnorway,
@mutriakis,
@Ralph,
@Vibes og
@Yallaboy! Jeg føler vel at det er rom for fornyelse og oppfrisking av unboxings«malen», og jeg skal i hvert fall bidra så godt jeg kan! Men ikke på l-e-e-nge nå...5 nye klokker i hus siden jul får holde for en god stund!
Gratulerer med det som mange mener er WIS-klokka.
Svarte,
@UJU! Så jeg jeg unboxet 900 innlegg for tidlig!?
Gratulerer med et godt valg! Da har du Orange Monster og Reverso - to ytterpunkter.
Bare å begynne og fylle opp i midten av skalaen. Tør jeg foreslå Rolex?
Og du har jo faktisk en finger med i spillet hva gjelder begge ytterpunktene,
@braza2013. Til høsten fyller jeg rundt år og jeg skulle like å se den eller det som kan hindre meg i å kjøpe en Rolex da! (Jada, jeg vet jeg sa til deg at jeg ikke liker Rolex, men det er tross alt snart fire uker siden.)
Gratulerer.
Er dama fornøyd med nykjøpet?
Hun ser hvor barnslig lykkelig jeg blir av dette,
@Longhairdontcare, så hun har ingen problemer med å være fornøyd. Men
jeg er litt mer skeptisk, siden hun blir revet med og forlanger å få Rolex før meg. En kjedelig forsinkelse altså.
Men i alle fall, tusen takk til alle, for all heder og alle gratulasjoner! Det gjør godt å vite at alt tøyset mitt settes pris på!
PS
Det er så langt ikke kommet en eneste
«jeg veit å du bor hen, se etter en svart chevy van», så dere er jo veldig tolerante også!