Gummi på explorer II, billig morro!

Medlem
3. aug. 2011
Sted
Lillestrøm
Kjøpte denne lille saken for en meget billig penge, husler ikke helt hvor mye, men ca 50-100kr

Kjøpte den for å teste om jeg synes expl er en kandidat for rubber b.

Må si første inntrykk er meget bra, denne reim var helt sykt behagelig å bruke, føler det er skikkelig bang for the bucks.

Synes igrunn klokka kledde gummi også jeg!

2e096db0-ba71-122a.jpg

2e096db0-ba7e-074a.jpg

2e096db0-ba8b-0109.jpg

2e096db0-ba99-a9f4.jpg

Personlig vil jeg ha den på lenke, og kiddsa vil naturligvis ha den på nato.
Gummi....tja.....som du sier billig morro. Men for all del, spenstig og originalt.

Forter meg inn før gummiambassadøren The Player sier sitt, dette har absolutt livets rett - særlig på den sommerlige hvite.
Hvit gummi på sort exp ii? :)

Har nå brukt den i et par timer og må si jeg er overrasket over godfeelingen det er å bruke reima, var sikker på at det skulle bli klamt og svett osv, men Har ikke merket antydninger til det engang,

Føler selv at dette var en meget riktig kombo:)

2e096db0-e09a-6108.jpg

Synes det så riktig bra ut! Claspen så riktignok ganske skramlete og kjip ut, men for en hundrings kan man vel neppe forvente allverden.....

Synes det så riktig bra ut! Claspen så riktignok ganske skramlete og kjip ut, men for en hundrings kan man vel neppe forvente allverden.....

Ikke noe kvalitetsfølelse i claspen nei, men merker det bare når man tar den av å på, når klokka sitter på armen er den tight og fin!

Hvis noen vil prøve en gummirem av litt høyere kvalitet så kan jeg anbefale Hirsch Lance HIRSCH Lance - Kautschuk-Uhrenarmbnder - WatchStyle

Bestilte en slik forrige uke og har brukt den på min Seiko 5 siden. Veldig behagelig og spenna her er av høy kvalitet. Den har også Hirsch 4-kantsystem på springbarene, så man får den til å passe helt perfekt inntil kassa.

det der så overraskende bra ut! gummi på explorer var rett og slett kult :)

Hva er dette? 4-kantsystem?
Du kan lese litt om det her HIRSCH Leonardo Watch Straps - Features - WatchStyle® men det er altså en rektagulær plastbit som sitter i endene på reima. I den er det to hull man kan sette inn springbaren i. Ved å bytte på hullene man bruker og snu på plastbiten får man forskjellig avstand fra buen på reima til selve kassa på uret. Reima vil altså passe flush inntil kassa på de fleste ur

Aha, takk for det! Jeg vurderer noe slikt til den sorte Seamasteren min.

Hvis noen vil prøve en gummirem av litt høyere kvalitet så kan jeg anbefale Hirsch Lance HIRSCH Lance - Kautschuk-Uhrenarmbnder - WatchStyle

Bestilte en slik forrige uke og har brukt den på min Seiko 5 siden. Veldig behagelig og spenna her er av høy kvalitet. Den har også Hirsch 4-kantsystem på springbarene, så man får den til å passe helt perfekt inntil kassa.

Ser interessant ut. Med fare for å kuppe tråden, har du mulighet til å legge ut et bilde eller to?

Ser interessant ut. Med fare for å kuppe tråden, har du mulighet til å legge ut et bilde eller to?
Jeg skal ta noen bilder i kveld og legge ut i en egen tråd ;)

For å spore litt på igjen. Explorer passet bra på gummi og er enig i at det var mer behagelig å gå med gummi enn jeg hadde trodd :) Så lenge på lignende remmer på ebay (er jo flust av dem der).