Gunnars lille klokke samling...

Medlem
7. sep. 2013
Innlegg
13
Sted
Kristianby
Nå var det vel på tia jeg også kom meg inn her.....
Jeg har begynnt og få en liten klokke fetish som jeg kaller det.
Men når jeg ser andre her inne på forumet er jeg ikke den eneste.
Ja det begynner og bli noen nå, jeg jobber som håndverker, samt med eier i firmaet så derfor er jeg litt på casio G-Shock klokker. Men for meg er det da Rolex og Breitling som er "mine" merker.
Disse klokkene hadde jeg på torsdag:

IMG_1666_zpse9ef5ac6.jpg
[/URL][/IMG]

Så var jeg og henta en ny en på fredag:
IMG_1686_zpsc16b3ea6.jpg
[/URL][/IMG]

Så de som ser på samle bilde er det jo da diverse G-Shock Klokker i diverse farger og modeler.
Den øverste til høyre er ei Breitling Chronomat 44 i gull/stål med brun croco rem.
Den under er en Rolex Sea Dweller.
Den nederste til høyre er en Bretling Super Avenger 1 Black steel med svart/hvit skin rem. Dette er en limited edition nr 156 av 3000. Den har jeg også ei gummi rem til.
Den siste som er kjøpt er da en Breilting Super Avenger 1 med Diver Pro 2 rem og folde spenne. Den skal visst være den aller siste breitling hadde...

Ja ja dette var det jeg har nå men man veit aldri hva som dukker opp rundt neste sving... :)
 
Morsom samling. Alltid tøft å se en god ladning med G-Shocks. Chronomat 44 skulle jeg gjerne sett flere bilder av. Den ser pen ut.
 
Mye meget pent i den boksen der:) ser at du er akkurat passe skadet til å introdusere deg her ja..
 
Flott samling! Kunne du lagt ut flere bilder av Breitlingen (SA?) med den hvite og sorte remmen? Den var rå! :)

Velkommen inn i varmen. Her skal du se at din lidenskap skal snus til et liv på nudler og ris. ;)
 
Hei alle sammen.

Takk for alle velkomst hilsene.:)
Ja tror nok jeg har havnet i rett miljø nå, de fleste rundt meg tror jeg er hjerne skadd slikt jeg holder på. ;)
Skal få ordnet en litt nærmere presentasjon av klokkene med bilder osv osv i løpet av kort tid.
Syns det er utroligt gøy og lese responsen fra dere. :cool:
 
Velkommen skal du være! :)

Utrolig flott og fargerik samling. Sjefen min samler på G-Shocks i forskjellige farger også;)
 
Flott samling! De mekaniske urene appellerer nok mest, men jeg må innrømme at Casioene er tøffe beatere. Velkommen :cool:
 
Flott samling! De mekaniske urene appellerer nok mest, men jeg må innrømme at Casioene er tøffe beatere. Velkommen :cool:

Skal ikke gå så langt som å si at jeg tenker stikk motsatt, men jeg er beredt å gå så langt som å si at de tre farveklattene forran der i bilde var vanvittig kule.
Alltid morsomt å se en gjennomført liten samling g-shocks. Har trua på at det er forbundet med høy grad av intellekt, god smak, stil og finesse å tørre å gå for noe slikt!!

Takker som deler og velkommen inn i asylet-
 
Siden flere bilder er etterspurt så her kommer de.:D
Denne klokka er ei Breitling Super Avenger 1 med hvit urskive med tall markering.
Dette er den aller siste som kom ut i fra fabrikken til Breitling.
Den ble kjøpt i september 2013
IMG_1702_zps75d6f79f.jpg
[/URL]


 
Neste er en Breitling Super Avenger 1 Black Steel Limited Edition
Denne ble produsert i et begrenset opplag på 3000 enheter. De ble produsert i 2008 og 2009
Nå er denne klokka satt opp med ei orginal svart/hvit skinn rem. Den orginale i gummi har jeg også.
Denne ble kjøpt inn i august 2013.


 
Neste er ei Breitling Chronomat 44 B01
Denne klokka er i gull/stål med brun croco rem. Har også rem i svart croco.
For meg er dette ei klokke som går perfekt til dress osv osv.
Den ble kjøpt inn i april 2013.

 
Så den siste for nå. Selve beistet i samlinga.
Egentlig så trenger denne ikke noe introduksjon.
Denne kommer jeg til og beholde resten av livet. Denne skal videre til min sønn.
Den ble kjøpt i februar 2013