Ønsker deg og dine en god jul og et godt nytt år Edzilla. Det har vært en sann glede og inspirasjon å følge deg i år!
Hyggelig sagt @HenrikS
Riktig god jul og godt nytt år til deg og dine.
Ønsker deg og dine en god jul og et godt nytt år Edzilla. Det har vært en sann glede og inspirasjon å følge deg i år!
Din kunnskap om mat og drikke, belysning, møblement og ikke minst klokker, er stor og inspirerende. Med kryssende interessefelt har denne tråden i år igjen vært en glede å følge med i. Keep up the good work. God jul, @Edzilla
Spør her siden denne tråden er Londontråden.
Kona (midt i livet) og dattera (slutten av tenåra) skal til London primo januar, og lurer på hva som er lurt å huske på av forberedelser / bestillinger utenom hotel. Noen som har noen inside-London-tips med tanke på hva som er lurt innen transport, musical, spisesteder, oystercard?
Spør her siden denne tråden er Londontråden.
Kona (midt i livet) og dattera (slutten av tenåra) skal til London primo januar, og lurer på hva som er lurt å huske på av forberedelser / bestillinger utenom hotel. Noen som har noen inside-London-tips med tanke på hva som er lurt innen transport, musical, spisesteder, oystercard?
Indisk restaurant er et must når vi reiser til London.
Mange bra å velge mellom.
...for ikke å snakke om libanesisk restaurant - de beste i verden
Gymkhana, Trishna og Benares er vel alle verdt et besøk. Hadde litt uflaks ved vårt første møte med Gymkhana. Men tilbake må man hvis man liker sterk indisk kjøttretter. Trishna som er søsterrestauranten til Gymkhana, har mer kystnær indisk stil.
Siste men kanskje den beste er Benares. Moderne Indisk-britisk fusion. I klasse for seg selv.
Eierene av Gymkhana etc har åpnet takeaway nå. Bestilte det for 2 uker siden. Kom på 20 minutter. Smakte.
Jeg var på Social Wine & Tapas for flere uker siden. Satt ikke ved baren som på Barrafina men alt smakte veldig bra. God service. Bord kan bestilles!
Gymkhana, Trishna og Benares er vel alle verdt et besøk. Hadde litt uflaks ved vårt første møte med Gymkhana. Men tilbake må man hvis man liker sterk indisk kjøttretter. Trishna som er søsterrestauranten til Gymkhana, har mer kystnær indisk stil.
Siste men kanskje den beste er Benares. Moderne Indisk-britisk fusion. I klasse for seg selv.
Er veldig spent på Copita. Har du besøkt de @ahpadt?
Ringer ingen bjelle. Var ikke mange omtaler å finne heller. Dog, så virket The Skinny Bib imponert. Følger han på Twitter.
Får ikke gått ut og spise så mye som jeg selv har lyst til. Ingen å gå med utover familiebesøk og sjelden tur med kollega. Det har åpnet et nytt tacosted ved Borough Market. Samme eier som Barrafina og Quo Vadis. Må være bra. Kan hende jeg tar meg en tur dit alene.