Husker godt unboxingen til @EBenz @The Player
Synd jeg bare er et godt år for sent ute: Breguet Marine 5817
Redigert av en moderator:
Husker godt unboxingen til @EBenz @The Player
Synd jeg bare er et godt år for sent ute: Breguet Marine 5817
@Edzilla Kjøpt meg ny - blå Fantastisk klokke for oss som liker litt jåleri - og lengre unna høstdepresjon kommer du ikke innen klokkeverdenen
Pateken er nå solgt, å blir plukket opp i morgen. Så dette er mitt siste døgn som Patekeier.
Så hva nå? Ja si det...
Kan være den jeg tenkte på ja. Passer jo perfekt, du har drømt om RM lenge, god erfaring med selger etc. @Edzilla
Har drømt om å eie RM i flere sesonger nå. Men om det er lykken eller ikke vet jeg ikke. Ofte så er livet like kjipt, eller kult uansett hvilken klokke man bærer på armen. Rart med det derre...
Nå ser jeg frem til neste tur til London som er om åtte dager. Håper å få besøkt noen flere AD´er denne gangen.
Klokken har nok ingen innvirkning på om livet blir kjipt eller kult nei, men jeg merker at på dager jeg enten kjeder meg, eller om jeg har en dårlig dag, så hjelper det å ha en flott klokke på armen man kan sitte å studere og kikke på
i et svakt øyeblikk med promille godt over leggetid vant jeg en klokkeauksjon...
Så da er det bare å vente på at postmannen dukker opp på døra med klokka.
Wow! Air-King er kongen av budsjettbeatere i mine øyne! En polish på glasset så er du der! Krever en wristshot @Edzilla