Høstdepresjon

Screen Shot 2018-10-23 at 10.30.05.png

Dette er så sykt. Så sinnsykt!
Først nå forstår jeg hvorfor det tar så lang tid å lage noe så perfekt som dette.
At det gikk galt to ganger, betyr ingenting nå. Alt er glemt og kæll tilgir :)
Ser f@en ut som de har gått over alle camfersene, alle de polerte/svartpolerte delene, skruer og tannhjul.
Er så sykt crisp og strøkent som aldri før.
Lar bildene tale for seg selv.
5.jpg
1.jpg
2.jpg
3.jpg
7.jpg
6.jpg
8.jpg

Først nå forstår jeg hvorfor det tar så lang tid å lage noe så perfekt som dette.
Ser f@en ut som de har gått over alle camfersene, alle de polerte/svartpolerte delene, skruer og tannhjul.
Vis vedlegg 117618 Vis vedlegg 117619 Vis vedlegg 117620 Vis vedlegg 117621 Vis vedlegg 117622 Vis vedlegg 117623 Vis vedlegg 117624

Vanvittig finish!!! Håper den nå endelig kan forbli hos deg og ikke i kontinuerlig forsendelse:) Tatt bilde gjennom lupe?

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Vanvittig finish!!! Håper den nå endelig kan forbli hos deg og ikke i kontinuerlig forsendelse:) Tatt bilde gjennom lupe?

Spinnvill finish! FPJ, PP og Breguet er ikke i nærheten. Har nå studert verket med 4 og 8x lupe. Er helt vanvittig dette. Må sees IRL.
Klokken forblir i familien sammen med de andre keeperne. Det kan jeg garantere.
Måtte ta noen bilder igjennom 8x lupen.

• Liker
Reaksjoner: Matsmet og Genta
Vis vedlegg 117618 Vis vedlegg 117619 Vis vedlegg 117620 Vis vedlegg 117621 Vis vedlegg 117622 Vis vedlegg 117623 Vis vedlegg 117624

Helt sykt rått. Gratulerer med å ha fått den hjem for godt! :)

• Liker
Greit at dette er en dyr klokke og man forventer topp oppfølging, men her føler jeg det er lov å kommentere den utrolige korte turnaroundtida fra LF og WS. Hvis det også har seg at de har gått over hele urverket vil jeg kalle det sensasjonelt bra. Det beste er at du var fornøyd med resulatet.

Greit at dette er en dyr klokke og man forventer topp oppfølging, men her føler jeg det er lov å kommentere den utrolige korte turnaroundtida fra LF og WS. Hvis det også har seg at de har gått over hele urverket vil jeg kalle det sensasjonelt bra. Det beste er at du var fornøyd med resulatet.

Ikke sikker på om jeg klarer helt å tyde det du skriver.
Men ja. Klokken ble sendt med DHL Express tilbake til London ved WS som fikk sendt den videre til LF som satt klare for å utbedre feilen. Så jeg føler at jeg er blitt relativt godt ivaretatt som kunde.
Feil skjer og ingen er perfekte. Selv om det var rimelig surt at klokken måtte sendes tilbake flere ganger. Så føler jeg at enden på historien er godt, og den er nok verdt å fortelle i festlige lag om noen år.

Ikke sikker på om jeg klarer helt å tyde det du skriver.
Men ja. Klokken ble sendt med DHL Express tilbake til London ved WS som fikk sendt den videre til LF som satt klare for å utbedre feilen. Så jeg føler at jeg er blitt relativt godt ivaretatt som kunde.
Feil skjer og ingen er perfekte. Selv om det var rimelig surt at klokken måtte sendes tilbake flere ganger. Så føler jeg at enden på historien er godt, og den er nok verdt å fortelle i festlige lag om noen år.

Positivt å høre om kort leveringstid og transparent kommunikasjon når man stort sett bare hører skrekkhistorier ellers

• Liker
all good things come to an end...
Selv om det bare var for noen dager, så var det verdt det...

Klokken er nå sendt tilbake. Denne gangen for godt.
Det som ble dråpen for meg, var først et fingermerke/fettmerke på skiven. Kanskje ikke noe big deal. Men når jeg studerte skiven med lommelykt, så ser jeg at den har en skade. Mulig etter pinsett fra da klokken var på service sist (av tre runder).
Merket er så og si umulig å se med det blåste øyet i dagslys. Men i en dunkel stue med lampen fra iPhone er den ganske så tydelig.

1.jpg
4.jpg
2.jpg
3.jpg
5.jpg
7.jpg
6.jpg