Tøft! Gratulerer! 8min vell brukt lesetid herBreaking News!
Monochrome Watches | An Online Magazine Dedicated To Fine Watches
Stories from the world of fine watchmaking, told by passionate experts. Monochrome Watches brings daily news, reviews and important background stories.monochrome-watches.com
Vis vedlegg 199275
Tøft! Gratulerer! 8min vell brukt lesetid her
Ooops! Jeg glemte også å takke for all den lærerike informasjon du gir.Ooops! Glemte champagne. Ble rødt i kveld!
Vis vedlegg 199444
Ooops! Jeg glemte også å takke for all den lærerike informasjon du gir.
Gratulerer! Dette var interessant lesning! Jeg tror jeg har vært gjennom hele tråden "høst depresjon". Utrolig flott tråd! Jeg brukte til og med tråden som inspirasjon når jeg i julegave til fruen bestilte langweekendtur til London. Hadde gledet meg veldig til å prøve et par av de anbefalte restaurantene. Dessverre satte coronasituasjonen en stopper for hele turen.
Om du ikkje er ihuga EC fanboy så er der mange fine alternativ å finne som vil spille bra engasjerende.
Eg har ikkje hørt den spilleren , men det er vel en direkte dreven sak med dei fordeler/ulemper det kan gje. Uansett er vel min erfaring som langt at valg av tonearm, PU og riaa står for 80% av lydopplevelsen.
Lyd er særs subjektivt , men skulle eg ha handla nytt vinyl oppsett i dag med stativhøytalere så hadde eg sett på Buckhardt audio s400 eller pmc twenty5.22. Forsterker fra Rega elicit R , roksan blak e.l. . Pu tilpassa forsterker inngang sjølvsagt.
Dette var sjølvsagt til ingen hjelp for deg og i god Ts ånd så kjem en heller med forslag som sprenger budsjettet
Fått et innfall med velsignelse av kona om kjøp av nytt stereoanlegg.
Så om noen har kontakter med Electrocompaniet, Proac, Technics så gi meg et hint.
Vis vedlegg 199514
Vis vedlegg 199515Vis vedlegg 199516
Det er vel en grunn for at så godt som alle DJs før 2000 (sikkert mange etter og..) brukte 1210. De er uslitelige, og leverer suveren lyd.
Ser bra ut gjør de og.
Blir nok en pent brukt 1200/1210 med en god pick up. Ser ut som jeg klarer å få fatt på en ECI-1 med larvikittfront.
Så da gjenstår bare å fine en god RIAA og høyttalere.