Siden det blir lenge til London, så funker Larkollen.
Smooth Suite for helgen.
Smooth Suite for helgen.
Pent å se på var det ihvertfallBle en fin kveld i Larkollen med mat og drikke. Dessverre var det flere av rettene som feila «grovt». Men vi fikk bra skjenk så vi droppet sure minner.
NB! Bildene kommer ikke i kronologisk rekkefølge.
Vis vedlegg 215195Vis vedlegg 215196Vis vedlegg 215197Vis vedlegg 215198Vis vedlegg 215199Vis vedlegg 215200Vis vedlegg 215201Vis vedlegg 215202
Ble en fin kveld i Larkollen med mat og drikke. Dessverre var det flere av rettene som feila «grovt». Men vi fikk bra skjenk så vi droppet sure minner.
NB! Bildene kommer ikke i kronologisk rekkefølge.
Vis vedlegg 215195Vis vedlegg 215196Vis vedlegg 215197Vis vedlegg 215198Vis vedlegg 215199Vis vedlegg 215200Vis vedlegg 215201Vis vedlegg 215202
cappuccino martinis?
Hæ? Veldig sugen på å svi av noen kroner eller forferdelig lei heimen siden du vel bor i Moss?Siden det blir lenge til London, så funker Larkollen.
Smooth Suite for helgen.
Vis vedlegg 215124Vis vedlegg 215125Vis vedlegg 215126Vis vedlegg 215127Vis vedlegg 215128Vis vedlegg 215129
Hæ? Veldig sugen på å svi av noen kroner eller forferdelig lei heimen siden du vel bor i Moss?
Suite i sykkelavstand fra egen seng er ikke noe jeg ville vurdert (om jeg ikke har misforstått geografien til herremannen).Er det feil å ta seg ei natt på hotell i egen by? Er knall det, komme seg vekk fra heimens forpliktelser, og bare kule bæret i fjæresteinene på Støtvig.
Hvorfor ikke? Det må da vel være mye mer avslappende det enn å kjøre i timesvis for å få seg en bedre middag og sove i en fremmed seng. Må jo ansees å være heldig hvis man har sånne muligheter i nærområdet. Har man lyst har man lovSuite i sykkelavstand fra egen seng er ikke noe jeg ville vurdert (om jeg ikke har misforstått geografien til herremannen).
Gleder meg til helgen allerede Høsten er forbi og ny klokke er på vei. Du går mot lysere tider til tross for at vintersolverv ligger litt frem i tidSelv om 2020 kommer til å bli husket som tidenes kjipeste år, så fikk jeg i det minste en særdeles hyggelig telefon fra Urmaker Bjerke.
Så om alt går etter planen blir det unboxing på selveste freddan!
Gleder meg til helgen allerede Høsten er forbi og ny klokke er på vei. Du går mot lysere tider til tross for at vintersolverv ligger litt frem i tid