Høstdepresjon

Takk for at du deler reisen deres! Tror jeg skal ta med fruen og tråkke innom mange av de samme stedene, rett og slett pga. ditt innsalg.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
På vei fra Carneby Street mot Covent Garden fikk vi være med på en utekonsert med Tommy and Mary ved Leicester Square Garden.
Herlig energisk tregreps-punkband

Ser at Polpo ble nevnt her. Det er ikke akkurat noen destinasjonsrestaurant. Det er et greit sted å ta med et par venner på en onsdags kveld, men ikke et sted jeg hadde planlagt å spise hos i lang tid. Det samme går for Spuntino.

Ser at Polpo ble nevnt her. Det er ikke akkurat noen destinasjonsrestaurant. Det er et greit sted å ta med et par venner på en onsdags kveld, men ikke et sted jeg hadde planlagt å spise hos i lang tid. Det samme går for Spuntino.

Polpo ble mere nevt for å stoppe innom for et par glass vin og noe småretter. Enig i at man ikke bør bli der en hel kveld. Ei heller reise på tvers av byen for ett besøk. Da setter jeg heller en knapp på Harwood Arms, og et annet sted som jeg kommer til litt senere i reisebrevet.

Nå er det fokus på denne godbiten som ble anbefalt i vintråden av @aek
image.jpeg

• Liker
Reaksjoner: aek og Preacher
Nå, var den noe? Jeg har vakt - igjen! Og derfor, ingen vin på ei uke..

Smatt, smatt. Mmmm. Toscaner så definitivt. Litt vel alkoholpreg på nesen, med hint om eik.
Fyldig smak med godt av bær. Dype røde bær, trekker seg langt bak på siden av tunga mot kjeven. Mmmm. Lang bestemt og markant ettersmak.
Neste flaske skal få rett "kjøretemperatur". Den skal nok også få lov til å lufte seg ett par timer. Kanskje jeg skal dekantere den óg.

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Jeg mistenker at både Boris Johnson og François-Paul har sponset denne tråden, for man sitter og tenker på hvor mye man elsker og savner London, samt at en FP ikke hadde sett så ille ut på armen! :)

Spøk til side, tror jeg har skrevet det tidligere i tråden, men tusen takk for at du deler det som må karakteriseres som ren klokkeglede! Videre er det veldig gledelig at du har funnet deg til rette med klokken; det skinner igjennom at det er et kjærlighetsforhold som er ment å vare (for å være litt svulstig...).

Jeg hadde knapt hørt om Independant Watchmakers før denne tråden, som er fast daglig lektyre, og nå er det for meg mer interessant hva de små produsentene kommer med, enn de store gigantene. (Lommboken er dog ikke enig med sistnevnte).

Ha en fremdeles strålende torsdag! :)

Jeg mistenker at både Boris Johnson og François-Paul har sponset denne tråden, for man sitter og tenker på hvor mye man elsker og savner London, samt at en FP ikke hadde sett så ille ut på armen! :)

Spøk til side, tror jeg har skrevet det tidligere i tråden, men tusen takk for at du deler det som må karakteriseres som ren klokkeglede! Videre er det veldig gledelig at du har funnet deg til rette med klokken; det skinner igjennom at det er et kjærlighetsforhold som er ment å vare (for å være litt svulstig...).

Jeg hadde knapt hørt om Independant Watchmakers før denne tråden, som er fast daglig lektyre, og nå er det for meg mer interessant hva de små produsentene kommer med, enn de store gigantene. (Lommboken er dog ikke enig med sistnevnte).

Ha en fremdeles strålende torsdag! :)

Hadde det bare vært så vel @thomask

Men hadde ikke madamen studert i England, og jobbet i London i flere år. Så tror heller ikke jeg hadde blitt en slik anglofil, foodie med sansen for independent watchmakers, britiske skotøy og tekstiler.
Som Gro sa: Alt henger sammen med alt.

Riktig så fin torsdag til deg óg!

image-jpeg.2048

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Kona har studert i Bergen. Hun hater London fordi der er for mye folk. Jeg er anglofil, kjøper bare klær i London og liker FPJ. Henger ikke sammen her i gården..Blir jobbtur til London 22-24 februar. Tenker faktisk å overnatte i Oxford siste natten. Da skal vi på guidet tur på Universitetsområdene der. "Mystery evening tour" kaller arrangøren det. Kan bli interessant. Etterfulgt av middag på Macdonald Randolph hotel

Redigert:
  • Liker
Litt trist at kona di hater London, siden du elsker London @Havvo
Driver selv å teller ned til neste tur som er om 43 dager.
Screen Shot 2016-02-11 at 12.12.47.png

For min del så er det jobb og gutteturer. Helgen 15.april braker det løs. 6 kamerater på helgetur. Strand Palace siden det har blitt tradisjon med gutta boys. Finnes bedre alternativer, men tradisjon er tradisjon..Det blir Palomar fredagskvelden.

• Liker
Holder man seg unna Oxford Circus og større tbanestasjoner som f.eks Victoria ved rushet så er det ikke mange mennesker. Om man dog kommer fra bygda i Norge etlant sted kan jeg se for meg at noen vil syntes London er gigantisk... :p