Kan være JLC gjør dette på pur f**n for å irritere idioter som meg?
Høstens planer...
Går med løse planer om å bytte SO II'en ut med noe mindre. Kanskje også noe mer dressy, men definitivt noe mindre. Rundt 40mm frister. Ned mot 36mm er også aktuelt.
Edle metaller frister, men tror jeg beholder aksjer og motorsykkel til fordel for klokke. Hvertfall inntil videre.
Ja, også trenger jeg en beater. Så en Seiko unboxing blir det vel også.
Høstens største drømmeplan er en 116610LV. Merker det er fler rolexer som frister også, men tror (!) 116610 står øverst på lista.
Merker også innimellom at jeg savner B01 som jeg hadde, så det lurer en liten drøm i bakhodet om å skaffe seg en sånn igjen også... men prøver enn så lenge å kvele den drømmen, så det ikke tar helt overhånd her Ille nok å gå med ekstremt rolexbehov om dagen!
Høstjakten er så absolutt igang.
Jeg er innvilget fellingstillatelse på muligens to av disse. Det er ikke min skyld at det har vært stille i fjøset mitt. Lang leveringstid for øyeblikket.
Men som man da skjønner; - en av disse er i bestilling....
Muligens litt for enhver smak i dette utvalget, men så lenge de dekker min (smak, that is) er det jo rimelig greit. Alle skal kanskje inn etterhvert, men ikke i år. Her må godene fordeles over tid. Men i høst; - en eller to av dem.
Mine primære ønsker er vel slik akkurat NÅ
1. Rolex Sub 5513 matt skive
2. Rolex Daytona, usikker på modell/skivefarge (heller mot sort)
2. IWC Portuguese IW371417
4. Tudor vintage Sub helst no date
5. Omega Seamaster Pro, sverdvisere
6. Rolex Explorer II Hvit skive
7. Omega PO 42 mm Liquid metal
Ser fryktelig liten den datejusten du har blinket deg ut, Moore, går du for ladysize 26mm?