H. Moser & Cie lanserer Pioneer Centre Seconds Mega Cool
En enda "coolere" utgave av Pioneer Centre Seconds.
www.tidssonen.no
H. Moser & Cie lanserer Pioneer Centre Seconds Mega Cool
En enda "coolere" utgave av Pioneer Centre Seconds.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 244599
Streamliner min favoritt frå Moser.
2 enormt flotte ur! Gratulerer! Ofte slik her og, de klokkene som trenger litt tilvenning blir ofte de en liker best...Endte opp med et dobbelt Moser-kjøp i på forsommeren og deler noen bilder forhåpentlig til glede for andre entusiaster. Bjerke stilte opp med video-call med Eduoard Meylan, så kjøpsopplevelsen var det ikke noe å si på. Heritage Center Seconds var kjærlighet ved første blikk, mens Streamliner Flyback Chronograph trengte noe tilvenning. Nå har den derimot blitt en favoritt og en av de mest brukte i samlingen. Et fantastisk urverk pakket inn i en fantastisk design, og -relativt sett - ganske mye for pengene!Vis vedlegg 258846Vis vedlegg 258843Vis vedlegg 258844Vis vedlegg 258845Vis vedlegg 258847Vis vedlegg 258848
Gratulerer! Min Streamliner Center Seconds har blitt en favoritt i min samling ogsåEndte opp med et dobbelt Moser-kjøp i på forsommeren og deler noen bilder forhåpentlig til glede for andre entusiaster. Bjerke stilte opp med video-call med Eduoard Meylan, så kjøpsopplevelsen var det ikke noe å si på. Heritage Center Seconds var kjærlighet ved første blikk, mens Streamliner Flyback Chronograph trengte noe tilvenning. Nå har den derimot blitt en favoritt og en av de mest brukte i samlingen. Et fantastisk urverk pakket inn i en fantastisk design, og -relativt sett - ganske mye for pengene!Vis vedlegg 258846Vis vedlegg 258843Vis vedlegg 258844Vis vedlegg 258845Vis vedlegg 258847Vis vedlegg 258848
Forstod det slik ut i fra artikkelen at du ikke har hatt den hands-on? Hadde vært fint å få høre om bærekomforten. Blir uansett spennende å få testet den, litt synd med prisene til Moser bare
H. Moser & Cie. lanserer Streamliner Perpetual Calendar
Mosers signatur-komplikasjon kommer nå i et mer sporty format.www.tidssonen.no